محسن فروزان:سخت‌ترین بازی‌های عمرم مقابل استقلال بوده است،قرار بود ابتدای فصل ۵۵ درصد پول من را بدهند و تا نیم فصل به ۷۰ درصد برسد که هنوز این اتفاق رخ نداده است!

شناسه خبر: 6270
تاریخ انتشار: 25 دی 1396

پارس جنوبی در آبادان نیز به تساوی رسید و حالا باید برای حفظ جایگاهش از بازی خانگی برابر استقلال خوزستان با سه امتیاز از میدان خارج شود. محسن فروزان یکی از بهترین های پارس جنوبی در بازی با صنعت نفت بود هرچند در دقایق آخر بازی دروازه اش باز شد. او درباره این بازی گفت:« بازی پرفشار و خوبی از طرف هر دوتیم بود. ما خیلی خوب بازی کردیم و به نظرم هر دو تیم فوتبالی هجومی را ارائه دادند. با این وجود یک امتیاز هم برای ما خوب بود هرچند ما اینروزها به سه امتیاز بازی ها نیاز داریم تا انشاالله بتوانیم سهمیه بگیریم.»

فروزان درباره گلی که از نفت آبادان خورد گفت:« در تصاویر خیلی مشخص نبود اما ضربه ای که بازیکن حریف زد به پای مدافع تیم ما خورد و تغییر جهت داد و تبدیل به گل شد. با این حال در نیمه اول واکنش ها و خروج های زیادی داشتم و هم کادرفنی و هم کارشناسان خداراشکر از عملکردم راضی بودند. هر چه در توانم بود در این بازی گذاشتم و به عنوان بهترین بازیکن زمین هم شناخته شدم هرچند نتوانستیم با سه امتیاز بازی را تمام کنیم.»

او در رابطه با خشونت بازی هم گفت:« من فکر می کنم بازی هم تکنیکی بود و هم فیزیکی و از نظرم یک بازی فوق العاده خوب بود. هر کسی این بازی را دید لذت برد چون  این بازی همه چیز داشت.»
دروازه بان پارس جنوبی بااشاره به تغییرات زیادی که به خاطر محرومیت و مصدومیت در خط دفاع این تیم ایجاد می شود هم اضافه کرد:« ما مدافعان خیلی خوبی داریم. هفت هشت بازیکن در خط دفاع داریم که همه عالی هستند. اما به دلیل محرومیت و مصدومیت خیلی وقت ها جا به جایی به وجود می آید اما با این حال هرکدام که به عنوان جانشین آمده اند عملکرد خوبی داشته اند.»

فروزان همچنین درباره بازی روز پنجشنبه تیمش برابر استقلال خوزستان گفت:« استقلال خوزستان تیم خیلی خوبی است و بازی سختی داریم. اما این بازی خانگی ما است و با احترام به حریف برای سه امتیاز به میدان می رویم.»

او در رابطه با بازی هفته بیست و یکم در آزادی برابر استقلال تهران هم گفت :« هنوز زود است بخواهم درباره آن بازی صحبت کنم.» فروزان اما در ادامه با اشاره به اینکه قصد ندارد از عشق و علاقه اش به استقلال کم کند اضافه کرد:« ببینید من و استقلال با هم عجین شده ایم و از هم جدا نشدنی هستیم. خیلی خوشحالم که در دل میلیون ها هوادار خودم را جا کرده ام. مردم ایران و طرفداران استقلال خیلی سخت می توانند کسی را دوست داشته باشند اما آن ها می دانند که همیشه با قلبم برای این تیم بازی کردم و می خواهم شرایطی را به وجود بیاورم که در سال های آینده لباس تیم محبوبم را بپوشم.»

او در این مورد که آیا ابراز علاقه همیشگی اش به استقلال باعث مخالفت هواداران پرسپولیسی و ایجاد مشکلاتی برایش نمی شود؟ گفت:« دقیقا همینطور است حتی من سخت ترین بازی هایم را مقابل استقلال انجام دادم چون همه فکر می کنند من استقلالی هستم و به این تیم راه می دهم اما پارسال و امسال با پارس جنوبی و صبا نشان دادم که شرافتم از همه چیز مهم تر است.»

دروازه بان پارس جنوبی در انتها درباره بحث مشکلات مالی که درمورد این باشگاه مطرح است گفت:« ببینید بچه های ما تا الان سی درصد پولها را به همراه پاداش هایشان گرفته اند البته دیر گرفتند ضمن این که ۲۰ درصد از پول نیم فصل اول هم باقی مانده است. من به شخصه ابتدای فصل باید ۵۵ درصد از مبلغ قراردادم را می گرفتم اما سی درصد گرفتم و نیم فصل هم باید ۱۵ درصد دیگر بگیرم تا به ۷۰ درصد برسد که این اتفاق هنوز نیفتاده است. من اما به خاطر رفاقتی که با آقای رضاییان مدیرعامل باشگاه دارم تحمل کردم تا در روز های آینده این مشکل هم انشالله حل شود. البته می دانم که آقای رضاییان سخت دنبال حل این مساله است و واقعا برای باشگاه زحمت می کشد. امیدوارم این اتفاق بیفتد چرا که با پرداخت پول ها بچه ها انگیزه بیشتری خواهند داشت و می توانند در بازی های حساس باقی مانده عملکرد بهتری داشته باشند تا سهمیه آسیایی که تا الان گرفته ایم را حفظ کنیم.»


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.