هفته بیست وسوم لیگ دسته اول/ ادامه روزهای برزخی ایرانجوان

شناسه خبر: 7213
تاریخ انتشار: 23 بهمن 1396

ایرانجوان بوشهر ۰   فجر شهید سپاسی ۱

 

هفته بیست و سوم لیگ دسته یک برگزارشد و ایرانجوان بوشهر در یک بازی پر انتقاد با نتیجه ۱بر۰ مغلوب فجر شهید سپاسی شد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر این بازی که در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد با یک باخت تلخ خانگی برای بوشهری ها دنبال شد تا دلگرم و شاگردانش رسما خطر سقوط را بیش از گذشته حس کنند.

 

بازی به شکلی آغاز شد که دلگرم تیمش را با دو مهاجم نوک در زمین قرار داده بود اما هیچ موقعیت گلی در نیمه اول برای ایرانجوان ایجاد نشد.غیبت صادق گشنی و نداشتن بازیکنان سرعتی و کارساز در جناحین عملا فرصت گلزنی را برای بوشهری ها ایجاد نکرد .

 

در دقیقه ۴۵ و در حالی که بازیکن ایرانجوان با مصدومیت روی زمین افتاده بود،فجری ها بازی را ادامه دادند و شاهین مجیدی روی یک ارسال ساده دروازه ایرانجوان را باز کرد تا تنها موقعیت جدی بازی به تنها گل این دیدار تبدیل شود.امین مشایخ در میانه میدان فجری ها مانند یک طراح خوش تکنیک بازی کرد و در نیمه اول بخصوص بارها از بازیکنان ایرانجوان خطا گرفت.

 

در نیمه دوم ایرانجوان بازی را هجومی آغاز کرد و با وارد کردن احمدی و فیض الهی سعی داشت به دروازه شیرازی ها نزدیک شود که نداشتن یک بازیکن گریز پا مانع از کامیابی تیم قدیمی بوشهر گردید.آنچه در این بازی مشخص شد ،فرا رسیدن روزهای سخت ایرانجوان در ادامه لیگ دسته اول بود که با این شکست تلخ خانگی کار شاگردان دلگرم برای ادامه راه سخت تر شد مگر آنکه اتفاق تازه ای برای آنها رخ دهد و خود را برای فرار از قعر جدول نجات دهند.

 

 

حاشیه نگاری این بازی:

سلمان بحرانی بازیکن فعلی استقلال خوزستان و سابق ایرانجوان در ورزشگاه حضور داشت و بازی تیم سابق خود را تماشا کرد!

 

امین مشایخ تنها بوشهری حاضر در ترکیب فجر ،ابتدای بازی به رسم ادب سمت ایرانجوانی ها رفت و با آنها خوش وبش کرد.

 

رامین دهقانی دیگر بازیکن سابق ایرانجوان که او هم امسال سرباز فجری ها شده،روی نیمکت قرار داشت و فرصت بازی پیدا نکرد.

 

محمود خرمزی بازیکن و مربی سابق تیمهای فجر شهید سپاسی و ایرانجوان بوشهر در ورزشگاه شهید بهشتی حضور داشت.

 

حدود ۵۰ هوادار شیرازی برای تسویق تیمشان راهی بوشهر شده بودند.

 

در صحنه گل شیرازی ها ،مسعود نظرزاده کاپیتان ایرانجوان روی زمین افتاده بود اما جوکار کاپیتان فجری بی تفاوت توپ را ارسال کرد و همان ارسال وارد دروازه ایرانجوان شد! این گل باعث اعتراض شدید کادر فنی و تماشاگران ایرانجوان گردید و باعث اخراج روزبه چاهیبخش شد!

 

در پایان بازی باز هم صدای اعتراض و فریاد تماشاگران ایرانجوان به هوا بلند شد،آنها خواهان سر و سامان بخشیدن به وضعیت تیمشان بودند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.