خطیبی سرمربی ایرانجوان پس از تساوی در انزلی :ملوان تا دو روز هم حمله میکرد به ما گل نمیزد! از این به بعد نتایج خوب ایرانجوان شروع می شود

شناسه خبر: 8195
تاریخ انتشار: 20 اسفند 1396

حسین خطیبی سرمربی ایرانجوان بوشهر پس از تساوی تیمش در انزلی گفت:بچه ها همه تلاش خود را کردند و از این به بعد نتایج خوب ایرانجوان آغاز خواهد شد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر خطیبی در جمع خبرنگاران ادامه داد:بازیکنان محروم و مصدوم ما برسند مطئن هستم در بازی های آینده بهتر نتیجه خواهیم گرفت اما نکته منفی بازی امروز بازی مستقیم ملوان بود که اجازه نداد ما بازی خودمان را انجام دهیم.تیم حریف هر چه توپ گرفت از خط دفاع ارسال کرد و همین باعث شد تا ما نتوانیم بازی روی زمین خود را دیکته کنیم.

 

خطیبی تصریح کرد:نادر دست نشان رفیق من و استاد من است اما ملوان با این شکل بازی نمیتواند نتیجه بگیرد.همه بازی های این تیم را نگاه کنید فقط بزن زیرش و دعوای کنار زمین است! شما نگاه کنید کادر فنی ما اعتراضی به داوری داشت؟ از دقیقه یک نادر دست نشان رفیق من است اما همه اعتراضش به داور ،کمک داور و ناظر بازی است تا تمرکز آنها بهم بخورد! به نظرم اگر فکر نادر روی تاکتیک و بازیکنانش باشد موفق تر است تا این همه اعتراض به داوری!

 

سرمربی ایرانجوان گفت:ملوان یک تیم بزرگ است که جایگاه آنها لیگ برتر است اما نه با این شیوه! مربی باید تمرکزش روی بازی باشد ،ما امروز از ملوان گل نمیخوردیم حتی اگر دو روز هم اینگونه حمله میکردند به ما گل نمیزدند ! بچه های ما در دقایق پایانی از نظر بدنی کم آوردند به همین دلیل به عقب رفتیم اما بازگشت محرومان و مصدومان برای بازی آینده کارمان را راحت تر خواهد نمود.

 

وی در مورد سوال خبرنگاری که پرسید داور یک گل سالم ملوان را نادیده گرفته ،پاسخ داد:ما هم یک گل سالم زدیم که داور مسابقه آن را نگرفت! اینقدر کنار زمین شلوغ کردند که روی همه چیز تاثیر گذاشت.باید اجازه دهیم داوری کار خود را انجام بدهند.با همه احترامی که به نادر دوست خودم روی نیمکت ملوان دارم باید بگویم داوران روی اعتراضات ایشان حساس شده اند چرا که از دقیقه یک بازی شروع به اعتراض میکند و شاید آنها روی همین مسئله بیش از پیش حساسیت نشان دهند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.