سرد و کسل کننده و یک امتیاز برای پارس جنوبی جم/ نفت تهران ۰ پارس جنوبی جم ۰

شناسه خبر: 5119
تاریخ انتشار: 10 آذر 1396

پارس جنوبی جم در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل نفت به تساوی بدون گل رضایت داد.

هفته چهاردهم لیگ هفدهم، جمعه ۱۰/۰۹/۹۶، ساعت ۱۵، ورزشگاه تختی تهران
داور: حسن اکرمی                کمک ها: رضا سخندان، محمدرسول ذورقی

اخطار: محسن بنگر(۱۷) و امیرحسین فشنگچی(۳+۴۵) و فرشاد هاشمی(۸۵) از نفت و حسین پورامینی(۶۵) و احسان تاییدی(۹۰) از پارس جنوبی جم

 

نفت تهران:

میلاد فراهانی، محمد نصرتی، محسن بنگر، فرید محمدی‌زاده، پویا امینی، عزت کرامت(۶۴ مجتبی حقدوست)، سامان آقازمانی، امیرحسین فشنگچی، فرشاد هاشمی، عیسی آل کثیر(۱+۹۰ جهانبخش ذبیحی)، امین منوچهری
سرمربی: حمید درخشان

پارس جنوبی جم:

محسن فروزان، حامد نورمحمدی، وحید حمدی نژاد، فرشاد محمدی مهر، مجتبی لطفی، مجتبی علیاری، میثم نقی زاده، حسن پورامینی، صالحی(۵۰ سعید محمدفرد)، ارسلان مطهری(۹۰ ایمان سلیمی)، نانگ(۶۴ احسان تاییدی)
سرمربی: مهدی تارتار

 

شرح بازی:

دو تیم نفت و پارس جنوبی بدون اینکه بتوانند دروازه یکدیگر را باز کنند و نیمه اول را به پایان رساندند.
بدون تردید یکی از سردترین بازی های این فصل لیگ برتر تاکنون همین دیدار نفت تهران و پارس جنوبی جم بود. دو تیم در حالی نیمه اول را بدون موقعیت گذراندند که نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار دارند. نفتی ها برای خروج از بحران و جمی ها نیز برای ادامه حضور در جمع مدعیان نیاز دارند تا این دیدار را به سود خود به پایان برسانند اما حداقل در نیمه اول عطش برای باز کردن دروازه حریف از این دو تیم دیده نشد. این اتفاق برخلاف حرکات مربیان دو تیم بود که بسیار پرجنب و جوش حضور یافتند.
شاید مهمترین چیزی که از نیمه اول این دیدار به چشم می آمد برخوردهای پیاپی بود که نشان از بازی فیزیکی دو تیم داشت. دو تیمی که می خواهند در وهله اول با برتری فیزیکی بر دیگری فائق بیایند و سپس بتوانند خود را به دروازه حریف برسانند. اتفاقی که تاکنون نیفتاد و دو تیم تقریبا بی موقعیت ترین نیمه اول در لیگ هفدهم پشت سر گذاشتند.

 

نیمه دوم هم زیاد چنگی به دل نزد و دست خالی تارتار در غیاب دشتی،تیموری و سینک با مصدومیت صالحی در دقیقه ۵۵ ،بیش از بازی های گذشته به چشم آمد.این بازی که زمین ناهموار ورزشگاه تختی برگزار شد شرایط را برای پارس جنوبی جم سخت تر از گذشته کرده بود چرا که بازیکنان سرعتی و تکنیکی پارس برای شکل گیری حملات خود دچار مشکل شدند.

 

شاگردان مهدی تارتار با این تساوی بدون گل ۲۶ امتیاز شدند و در مکان دوم جدول قرار گرفتند.

 

دقایق حساس:

دقیقه ۱۱ – اولین موقعیت مهم بازی در این دقیقه صورت گرفت. پاس کات بک مطهری بیرون از محوطه به پورامینی رسید و او نیز با شوتی سنگین دروازه نفتی ها را هدف قرار داد اما این فرصت از دست رفت.

دقیقه ۵۱ – ارسال فرید محمدی زاده از جناح راست با ضربه سر آل کثیر دروازه پارس را به خطر انداخت اما این توپ نیز به بیرون رفت.

دقیقه ۷۶ – شوت دیدنی پورامینی با واکنش دیدنی فروزان به کرنر رفت.
دقیقه ۸۰ – شوت محکم جمی ها از پشت محوطه جریمه با واکنش مدافعان نفت راهی کرنر شد.
دقیقه ۸۴ – حرکت محمدی مهر به خوبی انجام شد اما شوت او با کاتی بی موقع راهی به دروازه نفت پیدا نکرد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.