یادداشت از عبدالرضا کللی :لطفا کینه ها را دور بریزید،شاهین باید پرواز کند

شناسه خبر: 10023
تاریخ انتشار: 08 خرداد 1397

شاهین شهرداری بوشهر از همان ابتدای آغاز راه خود در سال ۱۳۹۴ با نگاه و هدف صعود به لیگ دسته یک وارد رقابتهای سخت و پیچیده لیگ دسته ۲ شد و هر چند در دو سال ابتدایی تلاشهای زیادی برای صعود تیم بکار گرفته شد اما بهرحال این تلاش با بداقبالی با صعود همراه نشد.

?اما در فصل گذشته با حمایت همه جانبه هواداران و حمایت های شورای اسلامی شهر بوشهر و شهرداری بندر بوشهر این امر محقق شد تا بار دیگر تیم پر طرفدار بوشهری راهی رقابتهای جذاب لیگ دسته یک شود.

?این روزها و پس از این صعود شیرین، شاهین شهرداری بوشهر بیش از هر زمان دیگر نیاز به اتحاد و همدلی دارد و انتظار می رود مجموعه شورای اسلامی شهر بوشهر و شهرداری بوشهر به عنوان متولیان اختلاف سلیقه ها را کنار گذاشته و برای تقویت مجموعه و رضایتمندی هواداران گامی محکم بردارند.

?حضور تیم بزرگسالان شاهین شهرداری بوشهر در لیگ دسته یک وتشکیل ۵ تیم پایه ی سرشار از استعداد عملکرد ارزشمندی است که در سایه حمایت های شورای شهر و شهرداری به ثمر نشسته و این حرکت ماندگار باید تقویت و بارورتر شود . پس بیاییم بجای دامن زدن به اختلافات و جامه صلح و آرامش را بر تن کنیم و برای برزگ تر شدن نام این باشگاه تلاشی مضاعف کنیم.

?همت مجدد تک تک اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر که در سه سال گذشته با تمام توان دل در گرو موفقیت تیم گذاشته اند در کنار حضور همیشگی هواداران ، اقدامات و زحمات هیات فوتبال استان و حمایت ازهیات مدیره و مجموعه مدیریتی وقت باشگاه می تواند سال به یادماندنی را برای شاهین شهرداری و فوتبال بوشهر رقم بزند.

?پس دستهای دوستی را بیشتر بفشاریم و دلخوری و کینه ها را دور بریزیم که هم اکنون وقت اتحاد و همدلی است و دلهای نگران هزاران هوادار شاهینی در انتظار تصمیمات سازنده شما مسئولان است … امروز تدبیری کارساز کنید که فردا دیر است . حق نگهدارتان

?یادداشت : عبدالرضا کللی
مدیر روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.