در حاشیه جلسه هم اندیشی مدارس فوتبال شهر بوشهر/ محتشم :مقابل برخی اتفاقاتی که قبلا رخ می داد می ایستم اما با مدرک حرف بزنید/وفایی :لیگ مدارس فوتبال راه اندازی می شود ،قرار نیست برای این لیگ پولی بابت ورودی گرفته شود!

شناسه خبر: 24816
تاریخ انتشار: 29 دی 1398

جلسه هم اندیشی جهت ایجاد وحدت و همدلی بین مدیران و برطرف کردن مشکلات مدارس فوتبال با حضور امیرحسین محتشم رئیس هیات فوتبال استان، میثم وفایی رئیس کمیته جوانان استعدادیابی و جمعی از مدیران مدارس فوتبال شهرستان بوشهر روز چهارشنبه ۲۵ دی ساعت ۱۰ در سالن کنفرانس هیات فوتبال استان تشکیل شد.

محتشم رییس هیات فوتبال ضمن تسلیت به جهت شهادت سردار سلیمانی، همچنین شهادت مردم عزیزمان در حادثه هواپیمای بوئینگ و حادثه سیل سیستان و بلوچستان و خیر مقدم به حاضرین گفت:” شما معلم هستید و باید معلمی را از خودتان شروع کنید ،حرمت همدیگر را نگه دارید و یکدیگر را تخریب نکنید. نقش شما تعلیم و تربیت هست پس در برخورد با بچه ها باید یک روانشناس باشید.اعتقاد دارم تمام مسائل و مشکلات درون زمین از بیرون نشات می گیرد.آقای وفایی موظف هستند که یک دوره آموزش روانشناسی برای کل مدارس فوتبال در برنامه خود قرار دهند.

رییس هیات درخصوص برگزاری دوره های آموزشی گفت: رشد هیات وابسته به رشد و تعالی مدارس فوتبال می باشد و امیدواریم با برگزاری رایگان دوره های آموزش استعدادیابی به صورت یکبار در سال، مدارس فوتبال با تکنیک های آموزشی روز دنیا آشنا شده و با نوآوری به پیشرفت و توسعه فوتبال کمک کنند.

وی همچنین درخصوص هزینه ورودی مدارس و تیم ها گفت : هزینه ورودی تیم های پایه نصف می شود البته دوست داریم که کامل حذف شود و ورودی مدارس کاملا برداشته می شود.همین جا اعلام میکنم باید خیلی از مسائل حذف شود،دلیلی ندارد انتخاب بازیکن با سفارش مسئولی خارجی از فوتبال باشد اما با مدرک هر کس سندی دارد برای ما بیاورد!

محتشم درخصوص نحوه انتخاب وفایی به سمت رییس کمیته جوانان و استعدادیابی توضیح داد: من انتخاب جامعه فوتبال هستم پس باید انتخابم از جامعه فوتبال باشد و با اعتقادی که به استفاده از خرد جمعی دارم، نه تنها ایشان بلکه تمامی اعضا کمیته ها،به انتخاب جامعه فوتبال و خرد جمعی هستند.

در ادامه جلسه، وفایی درباره هدف از تشکیل این جلسه عنوان کرد: مدارس فوتبال نقش اساسی در پیشرفت فوتبال ایفا می کنند. باید وحدت و همبستگی را بین مدیران مدارس بوجود بیاوریم تا زمینه رشد و تعالی آنها میسر گردد. از تمامی نظرات،پیشنهادات و انتقادات سازنده که موجب پیشرفت و اعتلای ورزش فوتبال شهر باشد استقبال خواهیم کرد.قصد داریم این لیگ مدارس فوتبال را به شکل خاصی و بدون ریالی ورودی استارت بزنیم و انتظار دارم شما مدیران مدارس فوتبال فقط به فوتبال و انگیزه های اخلاقی میان بازیکنان فکر کنید.خانواده ها باید مکلف شوند که هیچ اعتراضی به مسائل داوری نکنند تا در یک شرایط مثبت برای پیشرفت فوتبال بوشهر گام برداریم.

در آخر رئیس هیات ضمن تشکر از هیات قبلی گفت: باید مشکلات و مسائل را حل کنیم و نباید هیچ رقابتی بین مدیران مدارس نباشد و هدف جز شادی و نشاط نیست که به جامعه ورزش و فوتبال تزریق کنید.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.