یادداشت از حسین مرادی داور فوتبال/اهتزاز پرچم استان بوشهر بر بلندای فوتبال ایران

شناسه خبر: 13592
تاریخ انتشار: 28 مهر 1397

 

با سوت زاهدی فرد( داور دشتستانی )مصاف حساس استقلال و سایپا در هفته نهم لیگ برتر آغاز میشه،

حالا علی دشتی تک به تک با حسینی و گل ، دقیقه هفتم سایپا با حرکت تکنیکی علی دشتی(بازیکن کنگانی) جلو می افته،

ارسال مهدی قائدی ( بازیکن بوشهری)و حالا محمد دانشگر ،گل ،گل و حالا استقلال دقیقه ۲۲ با گل بازیکن دشتستانی به بازی بر میگرده،

عبارات بالا بخشی از گزارشکر دیروز مسابقه استقلال و سایپا مهمترین بازی هفته نهم لیگ برتر کشور بود . بی تردید نقش اول تمامی صحنه های حساس بازی دیروز جوانان برومند استان بوشهر بودند که بی شک مشتی از نمونه خروار استعداد فوتبال استان زر خیز بوشهر هستند.

قضاوت بی نقص محمد حسین زاهدی فرد به خصوص اعلام پنالتی در دقایق پایانی بازی و همچنین مدیریت بازی پر تنش در کنار نیمکت های جوشان دو تیم چند باره ثابت کرد عصای دست کمیته داوران کشور بی هیچ تعصبی جز سه داور برتر کشور در حال حاضر به شمار می رود.

علی دشتی هافبک تکنیکی و کنگانی که این فصل زیر نظر علی دایی به اوج دوران فوتبالی خود رسیده گلی در کلاس فوتبال اروپا به ثمر رساند اگر  کی روش و همکارانش عنایتی به بازی های لیگ برتر داشته باشند مطمئنا جای خالی علی دشتی را در تیم ملی احساس خواهند کرد.

مهدی قائدی که کم کم از حواشی دور شده در دو بازی اخیر  داره تبدیل نیشه به همون نیمار آسیا ، اگر خودش بخواد و شفر هم به اعتمادش ادامه بده از او بیشتر از اینها خواهیم شنید.

دانشگر مدافع خوش استیل  استقلال بازگشت شکوهمندی به ترکیب اصلی استقلال داشت ضمن بازی کم نقص با به ثمر رساندن گل در مقابل تیم سابق روز بر فروغ خودش را کامل کرد.

جوانان بوشهری دیروز  نشان دادند که مهمتر از ذخایر نفت و گاز بوشهر استعدادهای ناب نیروی انسانی این استان هستند که در صورت فراهم شدن فرصت میتوانند بر بلندای ورزش کشور بدرخشند .و بی تردید این جوانان نماینده ای از استعدادهای بی شمار استان هستند ، همان گونه زاهدی فردیروز با سوتش فرمانده بازی استقلال سایپا بود روز پنجشنبه نیز پرچم علی احمدی در بازی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تحسین کارشناسان داوری را به همراه داشت.هنرنمایی پور امینی ،گوهری و…در پارس جنوبی، افتخار آفرینی  حسین ماهینی و طارمی در تیم ملی و دهها و دهها جوانان دیگر در رده ها و لیگهای مختلف فوتبال نشان میدهد که مدیریت اصولی و با برنامه می تواند استان بوشهر را به قطب فوتبال کشور تبدیل کند و یاد آور مسولیت سنگین مدیران استان در برابر این استعدادهای ناب می باشد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.