آژیر قرمز برای تیم دوست داشتنی جم! زمان از دست می رود

شناسه خبر: 10038
تاریخ انتشار: 10 خرداد 1397

این روزها و به عبارتی هفته هایی که گذشت خبرهای خوب و امیدوار کننده ای از باشگاه پارس جنوبی جم شنیده نشد!

 

به گزارش فوتبال بوشهر تنها تیم لیگ برتری استان بوشهر که فصل گذشته پدیده لیگ شد و با آرامش در مکان پنجم قرار گرفت اصلا حال و هوای خوبی ندارد و مشکلات مالی به شدت هواداران پر شور این باشگاه را نگران کرده است.مهدی تارتار و بهرام رضاییان هر دو از توافقات نهایی حرف زده اند اما کیست که نداند باشگاه پارس جنوبی جم به دلیل همان مشکلات قانونی و قدیمی مجلس، نتوانسته ۵۰ درصد قرارداد بازیکنان فصل گذشته را پرداخت کند! حالا قراردادهای فصل جدید و جذب بازیکن بماند!

 

در حالی که مهندس یوسفی به عنوان نفر اول منطقه ویژه و رضاییان به عنوان مدیر عامل رایزنی های طولانی و مستمری را با نهادهای مختلف از جمله پتروشیمی های شاغل در منطقه انجام داده اند اما با جدایی ابراهیم صالحی مهاجم محبوب جمی ها ،آژیر قرمز نگرانی فوتبالی ها در این شهرستان فوتبالی و مهمان نواز استان بوشهر به صدا در آمده تا جاییکه گفته می شود طرفداران پارس جنوبی جم می خواهند کمپین حمایت از تیم و حتی تجمعات قانونی به راه اندازند.

 

وعده های خانم الماسی در رادیو بوشهر که خبر از حمایت از تیم لیگ برتری استان داشت به عنوان نماینده جنوب استان تا کنون عملی نشده ،عبدالکریم گراوند به عنوان استاندار بوشهر تا این لحظه هیچ اظهار نظری در مورد تیم لیگ برتری استان نداشته که جای تعجب دارد ! همه این عوامل باعث نگرانی اهالی فوتبال استان در بوشهر شده که آیا تیم دوست داشتنی شهر جم سال آینده و به عبارتی بهتر تا دو ماه آتی می تواند در لیگ برتر حضور داشته باشد یا خیر!؟

 

نفت و همه اعتبار آن سهم و حق مردم استان بوشهر است و سالانه پرداخت مبالغ اندک به فوتبال و ورزش دل این مردم را شاد میکند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.