مدافع شاهین لژیونر می شود؟پیشنهاد از سوپر لیگ هند برای بهروز نوروزی

شناسه خبر: 27399
تاریخ انتشار: 16 شهریور 1399

بهروز نوروزی مدافع بوشهری شاهین شهرداری در لیگ برتر با یک پیشنهاد جالب توجه خارجی مواجه شده است و شاید در هفته های آینده جدیدترین لژیونر فوتبال ایران و بوشهر لقب بگیرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر گویا یک باشگاه در سوپر لیگ هند پیشنهاد دلاری قابل تاملی به مدافع ۲۶ ساله شاهین ارائه داده تا بتوانند نظر مساعد نوروزی را برای حضور در سوپر لیگ لیگ هند جلب کنند.

باشگاه  کرالا بلسترز که در فصل اخیر رتبه هفتم جدول سوپر لیگ هند را بدست آورده است ،بازی های مدافع شاهین را زیر نظر گرفته اند و دوست دارند او را به این کشور آسیایی ببرند.نوروزی در سه سال اخیر با شاهین شهرداری سابقه صعود به لیگ یک و لیگ برتر را در کارنامه دارد و امسال هم یکی از بازیکنان ترکیب اصلی تیم بوشهری بود.

دیمیتار برباتوف مهاجم بلغاری و سابق باشگاه منچستر یونایتد ،وز براون مدافع سابق منچستر از جمله بازیکنان نامداری هستند که طی چند سال گذشته در این تیم هندی بازی کرده اند و حالا مدافع بلند بالا و خوش آتیه بوشهری اگر این پیشنهاد را قبول کند وارد یک چالش جدید در فوتبالش خواهد شد.

نوروزی قراردادش با شاهین شهرداری خاتمه یافته و گویا چند پیشنهاد جدید دریافت کرده و باید دید این ماجراجویی در کشور هند را می پذیرد یا خیر؟!

 

کِرالا ایالتی در جنوب کشور هند است که خط ساحلی طولانی و زیبایی دارد.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.