حجت الاسلام محمد گنجی امام جمعه شهرستان جم:با وجود بیکاری جوانان ما،انتظار می رود مشکلات تیم فوتبال پارس جنوبی جم مرتفع شود/ ما میزبان نفت هستیم و حق استفاده از این امکانات را داریم

شناسه خبر: 10616
تاریخ انتشار: 15 تیر 1397

 

مشکلات مالی باشگاه پر طرفدار پارس جنوبی جم تنها نماینده استان بوشهر در لیگ برتر فوتبال ایران به جاهای باریک کشیده شده و این روزها همچنان خبرهای خوشایندی از این تیم به گوش نمی رسد!

 

به گزارش پیام عسلویه  و در حالی که دیگر استانهای کشور با قدرت تمام از تیمهای لیگ برتری خود حمایت میکنند اما گویا در استان بوشهر این مسئله متفاوت است و فوتبالی ها باید از این مسئله رنج ببرند.

با این شرایط رادیو بوشهر مانند همیشه نگران مشکلات و اتفاقات اخیر تیم پارس جنوبی جم بود تا اینکه در برنامه پسین ورزش مجتبی صالح احمدی گفتگوهایی را با امام جمعه شهرستان جم و فرماندار این شهر انجام داد.

 

حجت الاسلام گنجی امام جمعه شهرستان جم در این باره روی خط امد و گفت:همانگونه که همه میدانند حضور این تیم فوتبال از استان در لیگ برتر باعث شادابی و رونق ورزش منطقه گردیده و مردم استان بخصوص اهالی محترم شهر جم از این اتفاق بسیار خرسند هستند چرا که پسوند نام این تیم شهر جم می باشد.

 

وی ادامه داد:انتظار داشتیم امسال همه اهالی استان بخصوص مسئولان بلند پایه حمایت بیشتر انجام دهند،متاسفانه  با وجود بیکاری جوانان منطقه که بسیار ناراحت کننده است ،حضور تیم فوتبال باعث نشاط جامعه و همین جوانان می گردد که اکنون خبرهای خوبی از شرایط بودجه ای تیم به گوش نمیرسد.نفت در استان و شهر ما حضور دارد و بخش عمده پتروشیمی ها در شهر جم کارهای عملیاتی انجام می دهند و این حق مردم است تا از ثروت های خدادادی استان بهره های لازم را ببرند.حقیقتا من ضرورت و مهم بودن این مسئله را حضورا به استاندار محترم عرض کرده بودم. افراد متعددی در روزهای اخیر پیرامون مشکلات تیم فوتبال پارس جنوبی جم با من تماس گرفته اند و نگرانی های خود را ابراز نموده اند.ما که میزبان نفت هستیم ،حق استفاده بهتر و بیشتری داریم.

 

امام جمعه شهرستان جم تصریح کرد:باید این وحدت را که از گذشته بوده مدیریت کنند. از نماینده مردم خانم الماسی انتظار پیگیری های بیشتری داریم تا انتظار من و مردم که درخواست بحقی است به شکل ویژه پیگیری و حل گردد.

حجت الاسلام گنجی افزود:به نظر می رسد تنها راه نجات تیم ایجاد وحدت میان پتروشیمی ها،نماینده مردم در مجلس و منطقه ویژه اقتصادی پارس است. باید همدلی بیشتری صورت بگیرد و هر چه سریعتر این مشکل حل شود چرا که تیمهای دیگر در استانهای مختلف از طریق نفت و گاز کمک های خوبی تحویل میگیریند و قطعا باید در استان ما نیز این مسئله هر چه سریعتر حل شود.

 

در ادامه فرماندار شهرستان جم روی خط برنامه امد و گفت:استان بوشهر از جمله استان های لیگ برتری کشور است که میاه افتخار ماست و شهرستان جم با حدود ۱۴ هزار ورزشکار کشوری یکی از شهرستان های فعال کشور است.نشست هایی از قبل برگزار شده تا رافع مشکلات مالی تیم باشند و قرار بوده مشکلات مالی تیم مرتفع شود.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.