حمید کللی فرد در گفتگو با فوتبال بوشهر:امیدوارم اتفاقات زمان حضور من در شاهین لیگ برتر این بار تکرار نشود،این تیم ملک شخصی هیچ کس نیست

شناسه خبر: 22081
تاریخ انتشار: 02 مهر 1398

حمید کللی فرد نامی آشنا در فوتبال بوشهر می باشد که در سالهای اخیر با زیر و بم این فوتبال آشنا بوده است.
با وی که گفتگو کردیم همان ابتدا گفت قصد نداشتم در مورد شرایط فعلی شاهین صحبتی کنم اما وقتی شرایط را دیدم احساس کرد مانند ده سال پیش و ابتدای حضور شاهین در لیگ برتر که برای خودم اتفاقات عحیبی در حال رخ دادن است.

این مربی با تجربه فوتبال ابتدا گفت: دلم میسوزد و ما فوتبالی ها اگر حرفی می زنیم دلمان برای تیم های استان میسوزد. من هم میدانم که شاهین شهرداری تا کنون نتیجه نگرفته و فوتبال خوبی هم ارایه نمیدهد اما نباید با تصمیمات احساسی تیم را به بی راهه برد.

حمید کللی فرد در ادامه گفت: قصد دفاع از ویسی را ندارم، او مربی جوانی است که تیم با نظر خودش بسته شده و قطعا او نسبت به هر مربی دیگری به شرایط شاهین اشناست. در این چهار هفته چیز خاصی از تیم ندیدیم اما باید وقت بدهیم تا ویسی تیم را درست کند. هزینه جابجایی مربی برای تیمی که پول ندارد مانند سم است مگر آنکه تصمیماتی گرفته شود که مطمن باشند به صلاح شاهین و مردم است.

سرمربی سابق شاهین شهرداری تاکید کرد:این تیم ملک شخصی هیچ کس نیست، یک روز من، روز دیگر نفر دیگر اما شاهین و هوادارانش نباید مغموم و سرخورده شوند. طبیعی است که مربی یا تیمی که نتیجه نگیرند باید منتظر هر اتفاقی باشند و این در فوتبال دنیا مرسوم است اما نباید وقتی در تیم نیستیم تیشه به ریشه آن تیم بزنیم.

کللی فرد با اشاره به دوران حضورش در زمان حضور شاهین در لیگ دو تصریح کرد:همه میدانند به چه شکلی من را از شاهین جدا کردند اما هیچ وقت حرفی نزدم تا آرامش تیم در آن زمان حفظ شود که شکر خدا تیم هم صعود کرد .خصوصیات اخلاقی من به شکلی است که اگر جایی نباشم باز هم برای آن مجموعه آرزوی موفقیت خواهم کرد.
وی در خاتمه گفت:همین چند روز پیش از لیگ دو پیشنهاد داشتم اما صلاح ندانستم وارد گود شوم تا ببینم در آینده چه پیش بیاید…


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.