تارتار:مستحق برد بودیم

شناسه خبر: 1005
تاریخ انتشار: 21 مرداد 1396

مهدی تارتار پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال در نشست خبری اظهار کرد: چند سال در سپاهان بازی کرده‌ام و از اصفهان خاطرات خوبی دارم. برای سپاهان آرزوی موفقیت می‌کنم. جا دادر همینجا از داور مسابقه هم تشکر کنم که علیرغم اینکه در زمین حریف قضاوت می کرد و سپاهانی ها برای پیروزی تحت فشار قرار داشتند، به خوبی از عهده ی اداره بازی برامد و قضاوت عادلانه ای داشت.

تارتار در ادامه با ایراز ناراحتی از مصدومیت حدادی فر افرود: برای قاسم حدادی‌فر بازیکن ارزشمند ذوب‌آهن آرزوی سلامتی دارم. او باید با طبیعت بی‌رحم فوتبال مبارزه کند و امیدوارم هرچه زودتر به میادین برگردد.

تارتار با بیان اینکه بازیکنان پارس جنوبی به جایی رسیده‌اند که سپاهان را در خانه خودش تحت فشار قرار می‌دهند، گفت: ضمن احترام به سپاهان باید بگویم که ما استحقاق برد داشتیم و حتی پنالتی خود را از دست دادیم. سپاهان هم بازی جوانمردانه‌ای انجام داد و امیدوارم در ادامه فصل موفق باشد.

سرمربی تیم پارس جنوبی در مورد عملکرد سپاهان بیان داشت: هر چهار مدافع سپاهان بازیکنان جدید هستند و این تیم دروازه‌بان اصلی خود را هم در اختیار ندارد و هماهنگ کردن یک خط دفاعی جدید مشکل است. سپاهان تغییرات زیادی داشته و نیاز به زمان دارد. کارنامه کرانچار مشخص است و سابقه خوبی دارد.

وی در مورد شرایط تیم پارس جنوبی ادامه داد: در هر سه بازی قبلی خوب عمل کردیم. نزدیک به ۶۰ تا ۷۰ درصد بازیکنان ما سال گذشته در کنار هم بازی کرده‌اند و با تفکرات من آشنا هستند. بازیکنان جدید هم خوب عمل کرده‌اند و از آنها راضی هستم. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و به نظر عیار تیم‌ها از هفته ششم به بعد مشخص می‌شود.

تارتار در مورد اینکه به نظر می‌رسید دروازه‌بان‌های سپاهان و پارس جنوبی شرایط متفاوتی را در این دیدار تجربه کردند و هرچه فروزان مطمئن بود، صدقیان شرایط متفاوتی را تجربه کرد گفت: ما مربیان روی پست دروازه‌بان حساسیت زیادی داریم. ۵۰ درصد یک تیم دروازه‌بان است و ۵۰ درصد دوم، ۱۰ بازیکن دیگر هستند. در بازی امروز دیدید که دروازه‌بان جوان سپاهان که جایگزین صدقیان شد پنالتی ما را مهار کرد و جوان آینده‌داری است.
سرمربی تیم پارس جنوبی افزود: محسن فروزان را به خدمت گرفتیم چون شناخت خوبی از او داشتیم و از دروازه‌بان‌های خوب ایران است.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.