عکس و مکث:آقا جلال فوتبال بوشهر را “جلا” می دهد

شناسه خبر: 10050
تاریخ انتشار: 10 خرداد 1397

فوتبال بوشهر انسان و مربی بزرگ کم ندارد،فوتبالی سراسر استعداد که مو سپیدهای آن از جایگاه ویژه ای نزد مردمانش برخوردارند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر و در حاشیه جشن مدرسه فوتبال ستارگان ،یکی از اصیل ترین و بزرگان فوتبال جنوب برخواسته از مکتب شاهین وارد ورزشگاه شد و مورد احترام همه قرار گرفت.درست مانند دلو درویشی یکی از نمادهای باشگاه ایرانجوان ،آقا جلال هم وقتی پا به مستطیل سبز نهاد مانند نگینی درخشان همه به پا خواستند.

 

کمتر از استاد بهرام غریب زاده واژه ای برای وی کافی نیست.مرد بدون جانشین باشگاه شاهین از محله جفره که شایسته احترام است.انبوهی بازیکن در دهه های مختلف این فوتبال شاگرد وی بوده اند که کمتر مردی در این دیار مانند آقا جلال به کوله باری از افتخار رسیده است.به واقع جلال غریب زاده به فوتبال بوشهر  “جلا ” می دهد تا همچنان به پیشکسوتان خود  افتخار کنیم.

 

خصوصیات بارز آقا جلال این است که برای خودش هیچ نمی خواهد و با جان و دل خودش را بی منت وقف فوتبال بوشهر کرده است.برخی آدمها بدون جانشین و بی بدیل هستند از جمله استاد غریب زاده که انشالا سالها سایه اش بر سر فوتبال بوشهر باشد.بی ادعا و دلسوز عشق مربیان نسل جدید را می خورد تا باز هم بگوید برخی در فوتبال بوشهر ناب هستند و البته خاص…


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.