با اعلام رییس هیات فوتبال : فهرست «مدارس فوتبال» مجاز شهرستان بوشهر اعلام شد

شناسه خبر: 10191
تاریخ انتشار: 20 خرداد 1397

 پایگاه خبری هیات فوتبال استان بوشهر؛ محمد نجفی رییس هیات فوتبال اعلام کرد: “باتوجه به آغاز فعالیت مدارس فوتبال در شهرستان بوشهر شاهد افزایش درخواست ها برای حضور در کلاس های آموزشی فوتبال از طریق باشگاه های دارای مجوز هستیم.

بدین منظور و بر اساس آیین نامه تدوین شده در فدراسیون فوتبال در جهت نظارت کافی و لازم بر امور کلی مدارس فوتبال شهرستان و استان  و با هدف جلوگیری از تخلف و سوء استفاده های احتمالی برخی افراد و باشگاههای  فاقد مجوز و  سودجو ؛ مدارس دارای مجوز  و صلاحیت شهرستان بوشهر  جهت تنویر افکار عمومی و شهروندان و اولیا فوتبال آموزان علاقمند به این رشته مفرح اسامی  به شرح جدول ذیل اعلام میدارد. .

 مدارس فوتبال قانونی با طی مراحل اداری مجاز به فعالیت در بخش آموزش هستند و هرگونه مراکزی که نام شان در این فهرست نیامده است غیرمجاز تلقی شده و قادر به خدمات دهی نمی باشند.

رییس  هیات فوتبال استان بوشهر تصریح کرد: خانواده ها می توانند هرگونه شکایات و انتقادات خود از عملکرد مدارس فوتبال ذکر شده و موارد مرتبط با فعالیت دیگر مدارس غیرمجاز را به  کمیته جوانان و استعداد یابی هیات فوتبال بوشهر اطلاع دهند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس ضوابط جدید فعالیت مدارس فوتبال به شکل غیر مجاز و بدون مجوز علاوه بر تخلف جرم نیز محسوب شده و از طریق دستگاه انتظامی و حراستی ورزش استان و بازرسین هیات فوتبال مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

فجر ۱۴  ستارگان* ۱
نخلستان هلیله ۱۵ پارس خلیج فارس* ۲
سپاهان بوشهر ۱۶ فولاد* ۳
پرسپولیس ۱۷ آیندگان* ۴
جلالی ثابت ۱۸ نیروگاه* ۵
کوشا ۱۹ خلیج فارس پنبه ریز ۶
حسین ماهینی ۲۰ ژرمنسیکا ۷
نام آوران ۲۱ جوان جنوب ۸
پاس ۲۲ سپاهان عالیشهر ۹
سکان ۲۳ استقلال عالیشهر ۱۰
تلاش ۲۴ سهند عالیشهر ۱۱
قائم ۲۵ جم ۱۲
     مقاومت ۱۳

* این مدارس دارای درجه یک می باشند .


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.