به بهانه آغاز رقابتهای لیگ دسته دوم/ امسال صعود کننده داریم؟!

شناسه خبر: 28998
تاریخ انتشار: 23 آذر 1399

رقابتهای لیگ دسته دوم کشور از روز شنبه بیست و نهم آذر در شهرهای مختلف کشور آغاز می شود و استان بوشهر با سه نماینده در این بازی ها حاضر خواهد شد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر در گروه الف تیمهای ایرانجوان و امید گناوه حضور دارند.ایرانجوانی ها امسال نیمکت خود را به مردی نام آشنا در همین باشگاه یعنی عبدالرحیم خرمزی سپرده اند.خرمزی در سالهای اخیر همیشه یک آلترناتیو برای سرمربی گری در ایرانجوان محسوب می شده و طرفداران تیم بوشهری دوست دارند ایرانجوان را بار دیگر در لیگ یک ببینند.

ایرانجوانی ها در لیگ امسال چند بازیکن با تجربه در کنار بازیکنان جوان بومی را گرد هم اورده اند و اگر مسائل مالی مانند سالهای گذشته آنها را اذیت نکند ،با یک شروع خوب می توانند مدعی لقب بگیرند.ایرانجوان شنبه در بوشهر میزبان محتشم تبریز است.

 

امید گناوه دومین سال حضور در لیگ دسته دو را سپری میکند.حسین عبدالهی این تیم قدیمی شهر گناوه را به اتفاق دوستانش اداره میکند تا بخش خصوصی همچنان فوتبال گناوه را زنده نگه دارند.امید بازی های دوستانه خوبی را پشت سر گذاشته و با توجه به یارگیری که انجام داده اند باید نتایج بهتری را نسبت به سال گذشته کسب کنند.آنها در هفته اول مهمان ملی حفاری اهواز خواهند بود.

 

شاهین عامری دیگر نماینده استان بوشهر در این رقابتهاست که بعد از یک فصل رویایی که با صعود همراه شد یک مربی خارج از استان را آوردند که او هم در فاصله ده روز مانده به شروع لیگ ،از این تیم جدا شد.عزیزی رفت و تیم پر تماشاگر تنگستانی فعلا با فردی بنام مددی در حال تمرین است هر چند برخی نامهای آشنای بومی و غیر بومی برای هدایت شاهین عامری کاندید هستند.شاهین عامری در هفته اول به مصاف نفت امیدیه خواهد رفت.

 

لیگ دو امسال مانند سالهای اخیر در دو گروه دنبال می شود .تیمهای مدعی و پولداری هم در این رقابتها حاضر هستند که هر کدام به نهادهای دولتی وصل هستند و جالب اینکه هر سه تیم استان بوشهر به شکل شخصی و مردمی اداره می شوند اما تا دلتان بخواهد مقابل تیمهای نفتی و صنعتی به میدان خواهند رفت که این جدال نابرابری است .با این وجود سه تیم از استان بوشهر  در لیگ دو امسال حاضر هستند و حق بوشهری هاست که یکی یا دو تیم از سه تیم حاضر به لیگ یک برسند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.