پارس جنوبی و تلاش برای حفظ ستاره‌های باقیمانده

شناسه خبر: 10211
تاریخ انتشار: 21 خرداد 1397

پدیده لیگ هفدهم به نظر در لیگ هجدهم کار دشوارتری پیش رو داشته باشد چرا که ۷ بازیکن مطرح این تیم جدا شده‌اند و مهدی تارتار باید برنامه های متفاوتی را برای فصل آینده در نظر بگیرد.

ابراهیم صالحی به سپاهان، محسن فروزان و محمد طیبی به تراکتورسازی، فرشاد محمدی مهر به استقلال، علی دشتی به سایپا رفته اند. امید سینگ نیز چند روز قبل رضایتنامه اش را از این تیم گرفت و میثم تیموری همانطور که مدیرعامل باشگاه چندی قبل گفت از این تیم جدا خواهد شد.تا این جا هفت بازیکن کلیدی پارس جنوبی از این تیم جدا شده اند و این در حالی است که برخی بازیکنان دیگر این تیم در تیررس تیم‌های لیگ برتری قرار گرفته‌اند.

با این وصف باید گفت لیست مدنظر تارتار برای فصل آینده فعلا خالی شده و او بیشتر تمرکزش را باید روی جذب بازیکنان جدید بگذارد. موضوعی که دشواری کار پارس را چند برابر می کند چرا که پیدا کردن بازیکن خوب در بازار و رقابت با تیم های متمول و بزرگ آسان نیست. پارسی ها اما برای بقا برای دومین سال پیاپی در لیگ برتر باید به فکر تقویت و رفع نقاط ضعف تیم خود هم باشند تا مشکلات زیادی را تجربه نکنند.

در این شرایط مسئولان پارس جنوبی در صدد هستند تا قرارداد بازیکنان خوب دیگرشان را تمدید کنند. نفراتی مثل محمد نوری، شهرام گودرزی، حسین پورامینی، ایمان سلیمی و … که فصل بعد بسیار به کمک این تیم خواهند آمد و بعید هم است پارسی‌ها آنها را از دست بدهند. در این شرایط پیش بینی می‌شود نماینده جم در لیگ برتر مثل لیگ هفدهم جوانان دیگری را به فوتبال معرفی کند که در کنار بازیکنان باتجربه خودی نشان دهند و روزهای خوبی را سپری کنند. آیا تارتار و مدیران پارس جنوبی می توانند در این بازار پرهیاهوی نقل و انتقالات یک تیم جدید و کامل بسازند؟

 

ورزش سه


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.