هیات مدیره جدید شاهین شهرداری در میان اعتراضات هواداران این تیم مقابل شورای شهر مشخص شدند!

شناسه خبر: 10266
تاریخ انتشار: 24 خرداد 1397

لایحه جدید شهرداری بوشهر که به شورای شهر ارسال شده بود با شش رای موافق {توسلی ،دهدار،عبدالله زاده،دولابی،شمشیری و نصرتی} دو رای ممتنع{برزگرزاده و آسایش} و رای مخالف هاشم زاده مصوب شد تا پروژه شخم زنی تنها نماینده استان در لیگ دسته اول بالاخره کلید بخورد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر صبح روز پنج شنبه و با نامه خورشیدیان سرپرست جدید شهرداری بوشهر این لایحه به شورای شهر ارسال شد که تجمع و فریادهای اعتراض آمیز هواداران شاهین را نیز در پی داشت.این اقدام  صورت گرفت تا شهر بدون آب و شهردار بوشهر که ماههاست در آتش اختلاف و سهم خواهی شخصی برخی افراد می سوزد حالا اتفاقات جدید و حاشیه ای دیگری را تجربه کند!

متن نامه خورشیدیان به شورای شهر را مشاهده بفرمایید :

 

 

قاسمی سرپرست سابق شهرداری بندر بوشهر زیر بار خیلی از فشار های شخصی نرفت تا به جای وی خورشیدیان روی صندلی موقت بنشیند و با یک برنامه از پیش تعیین شده هیات مدیره شاهین را دچار تغییرات عمده ای نماید.هواداران پر تعداد شاهین امیدوارند حال که این تغییرات صورت گرفته و هیات مدیره ای جدید روی کار آمده شرایط بهتر از گذشته شود تا عاقبت تنها نماینده استان در لیگ یک ختم بخیر شود.

 

سکوت دستگاه های اجرایی و نظارتی در طول این مدت باعث شد تا شاهین شهرداری بوشهر که با کلی امیدواری و شادی به لیگ دسته اول صعود کرده بود،حواشی عجیب و غریبی را تجربه کند.در مورد افراد جدید هیات مدیره اطلاعات کافی و دقیقی را در دست داریم که به زودی از کارنامه مدیریتی آنها گزارش مفصلی را ارئه خواهیم کرد.

 

آنچه مشخص شد این است که فعلا وضعیت تیم پر طرفدار بوشهری  به شکلی خواهد بود که افراد برای دغدغه های شخصی خود هر غیر ممکنی را ممکن میکنند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.