رضائیان: پارس جنوبی به دنبال رتبه‌ای آبرومند در لیگ برتر است/ دعوای کی‌روش و برانکو به تیم ملی و پرسپولیس لطمه می‌زند

شناسه خبر: 10489
تاریخ انتشار: 09 تیر 1397

بهرام رضائیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مورد وضعیت تیم پارس جنوبی گفت: سعی کردیم با همان رویکرد فصل گذشته به دنبال جذب بازیکن برویم و بازیکنان با انگیزه‌ و با کیفیتی که بار مالی زیادی هم برای باشگاه نداشته باشند جذب کنیم. تقریبا تمامی نفرات فهرست تارتار را جذب کرده‌ایم. رحمان احمدی، انتظاری از تیم خونه به خونه، فرشید پاداش از تیم شهرداری ماهشهر و محمد ستاری از ذوب آهن نفرات جدیدی هستند که در این فصل جذب کرده‌ایم. با برخی از بازیکنان فصل گذشته که مورد نظر سرمربی تیم هم بودند تمدید کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در مورد اینکه انتظارها از این تیم بالا رفته و این باشگاه به دنبال چه رتبه‌ای است، عنوان کرد: بازیکنانی که در این فصل جذب شده‌اند از نظر فنی و کیفی نسبت به فصل گذشته اگر بهتر نباشند پایین‌تر نخواهند بود. البته فصل آینده لیگ دشواری پیش رو داریم. تیم‌های ذوب آهن، تراکتورسازی، سپاهان با برنامه ریزی و نفرات بهتری نسبت به گذشته وارد مسابقات شده‌اند با این حال تلاش می‌کنیم رتبه آبرومندی در فصل آینده کسب کنیم.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه پارس جنوبی اظهار داشت: مشکلات مالی جزیی از فوتبال ایران شده است و هیچ وقت نمی‌توان گفت مشکل مالی حل شده است و همه باشگاه‌ها مشکل مالی دارند.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در مورد عمل جراحی رحمان احمدی دروازه‌بان جدید این تیم گفت:تصور می‌کنم احمدی به مسابقات لیگ برتر برسد و اکنون نیز همراه تیم تمرین می‌کند.

رضائیان در مورد درخشش تیم ملی در جام جهانی گفت: با وجود مشکلاتی که برای آماده سازی تیم ملی وجود داشت و برخی از بازی‌های تدارکاتی‌اش لغو شد اما با تلاش فدراسیون فوتبال و کی‌روش توانست در جام جهانی درخشش داشته باشد و دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کند. باید از این منظر به کی‌روش و فدراسیون فوتبال تبریک گفت.

وی با اشاره به جدال رسانه‌ای برانکو و کی‌روش گفت: به نظر من مسئولان فدراسیون فوتبال باید این مشکل را حل کنند و این مسایل و حواشی به تیم ملی و پرسپولیس لطمه می‌زند و بهتر است برخی اهالی فوتبال جانبداری یکی از دو طرف را در این ماجرا نکنند و اجازه بدهند که این مشکل به خوبی حل شود. تیم ملی خود را برای جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند و می‌خواهد در این رقابت‌ها قهرمان شود. پرسپولیس هم خود را برای حضور در آسیا و لیگ برتر آماده می‌کند.

رضائیان در مورد اینکه پارس جنوبی هیچ بازیکنی در تیم ملی نداشت گفت: تیم ما بازیکنان خوبی داشت و انتظار داشتیم که نفراتی از این تیم به تیم ملی برسند اما با توجه به بازی‌هایی که تیم ملی در جام جهانی انجام داد متوجه شدیم که کی‌روش در انتخاب‌هایش اشتباه نکرده است.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.