شاهین شهرداری ۴ بازیکن جدید جذب کرد
شناسه خبر: 10521
تاریخ انتشار: 30 ژوئن 2018
شاهین شهرداری در روزی که اولین تمرین رسمی خود را با محمود فکری پشت سر گذاشت چند بازیکن جدید جذب کرد.
به گزارش فوتبال بوشهر حسن نجفی مدافع راست فصل گذشته نساجی مازندران،مهدی عبدی هافبک فصل گذشته شهرداری ماهشهر ،کمال نیکخو مدافع چپ فصل گذشته شهرداری ماهشهر،بهمن سالاری مهاجم فصل گذشته ملوان از جمله بازیکنان جدیدی بودند که با نظر سرمربی جدید جذب شدند.
نجفی و نیکخو در دو فصل اخیر سابقه صعود با تیمهای نساجی مازندران و پارس جنوبی جم را در کارنامه دارند.
عضویت در کانال تلگرام پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر
عضویت در کانال تلگرام
لینک کوتاه خبر
نظرات
کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان میگذارید.

