خرمزی سرمربی جدید ایرانجوان مطرح کرد: برای ساختن یک تیم قابل احترام همه تلاشم را خواهم کرد،می دانم کار بسیار سختی در پیش دارم اما به عشق همین هواداران به ایرانجوان بازگشتم

شناسه خبر: 10806
تاریخ انتشار: 24 تیر 1397

سرمربی جدید ایرانجوان بوشهر در اولین واکنش نسبت به اعلام خبر سرمربی گری وی در این تیم گفت:می دانم کار بسیار سختی را در پیش دارم و شفاف با هواداران تیم صحبت میکنم بخاطر آنها امده ام تا ایرانجوان بتواند روزهای خوب گذشته را تکرار کند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر عبدالرحیم خرمزی ابتدای صحبتهایش تصریح کرد:ایرانجوان از کینه و اختلاف در این سالها هیچ خیری ندیده و  اکنون زمان آن رسیده تا تیم را سمت جلو حرکت دهیم.من از باند بازی و حرکت در مسیر افراد خاص فراری هستم و تنها به ایرانجوانی فکر میکنم که هوادارانش بعد از آن سقوط تلخ خون دلهای بسیاری خوردند.من به هیچ فرد یا گروهی وابسته نیستم،نامها مهم نیستند  و از هواداران تیمم انتظار دارم گذشته ها و اختلافات را کنار گذاشته و در این مرحله حساس ایرانجوان را حمایت کنند.

 

وی ادامه داد:می دانم کار بسیار سختی در پیش است و انبوهی بازیکن از تیم جدا شده،هنوز مشخص نیست تیم در لیگ دسته اول است یا لیگ دو، اما می خواهم برای شکل گیری  ایرانجوان دگرگون شده و با ثبات تلاش کنم.تاکید میکنم من به عشق همین مردم و هواداران آمده ام که در کوچه و خیابان همواره من را مورد لطف و احترام قرار داده اند.جرات و جسارت می خواست که من دارم،  ایرانجوان باید از نو ساخته شود و من هیج قولی برای صعود نداده و نمی دهم اما قول میدهم یک تیم جنجگو و قابل احترام برای فوتبال بوشهر را آماده کنم که هواداران تیم به آن افتخار کنند.

 

خرمزی در مورد انتخال دستیاران و شروع تمرینات تیم گفت:در چند روز آینده و با تفکر بیشتر همکارانم را انتخاب خواهم کرد و احتمالا تا آخر هفته یا اوایل هفته آینده تمرینات تیم آغاز خواهد شد. باید زمان از دست رفته را با تمرین و سرعت عمل بیشتری جبران کنیم تا تیم بتواند روند مطلوبی را طی کند.

 

 

سرمربی جدید ایرانجوان بوشهر در مورد جوانگرایی و تیم فصل آینده اش تصریح کرد:من از بازی دادن به جوانان ترسی ندارم و این را در گذشته ثابت کرده ام.بگذارید تمرینات آغاز شود دوست دارم از همه سرمایه های بومی استان استفاده کنم حالا باید در این باره خوب فکر کنم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.