هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور/ شکست هر دو نماینده استان

شناسه خبر: 10829
تاریخ انتشار: 26 تیر 1397

مرتضی خضری: در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور تیم‌های موج‌سواران چالوس و دهیاری صادق‌آباد در مقابل حریفان خود صاحب هر سه امتیاز شدند ولی دریانوردان بوشهر نتوانست در بوشهر به امتیاز برسد و در ضربات پنالتی مغلوب شهرداری دشتی پارسیان شد.

در صادق‌آباد، دهیاری این روستا اولین پیروزی خود را جشن گرفت. دهیاری که میزبان موج گناوه بود با نتیجه ۶ بر ۵ به پیروزی رسید. در این دیدار موج بهترین عملکرد خود را در نیمه دوم داشت. این تیم که در نیمه نخست ۳ بر ۱ عقب بود در وقت دوم بازی را مساوی کرد اما باز هم تایم سوم موج را عذاب دا و این تیم در نهایت ۶ بر ۵ نتیجه را به میزبان واگذار کرد. تورج پیرعلی بهترین بازیکن این دیدار سه گل از شش گل میزبان را به ثمر رساند و بهترین عملکرد را در میان بازیکنان میزبان داشت. علی بهارلو هم در این بازی دو بار موفق به گلزنی شد و دیگر گل این تیم را هم اسماعیل شاهسوند به ثمر رساند. برای موج هم عبدالمهدی تندسر و جعفر غلامی هر کدام دو گل و احمد دهقان هم یک گل به ثمر رساند. جعفر غلامی بازیکن باتجربه این تیم که بیشتر در خط دفاعی قرار دارد در این بازی دو بار موفق به گلزنی شد.

تعدادی از بازیکنان موج ا عملکرد داور این بازی ناراضی بودند.

بازی حساس و نزدیک دو تیم فرش حدادی اصفهان و موجسواران چالوس ۲ بر ۱ به سود چالوس به اتمام رسید. میزبان نوشهری در نیمه نخست با گل‌های مرتضی حسین‌پور و محسن سام دلیری از میهمان پیش افتاد و با بازی خوب جعفر جان‌پور نتیجه را تا پایان وقت دوم حفظ کرد اما با آغاز تایم سوم فشار حدادی بیشتر شد و بالاخره این تیم با ضربه عباس مالکی به گل رسید. این گل بازی را به اوج حساس رساند. از یک سو علی‌اصغر کیا در درون دروازه موج‌سواران با جسارات خود نگذاشت دروازه میزبان باز شود و از سویی بی دقتی علی امینی و مصطفی رضایی در نواختن ضربات پایانی نگذاشت میهمان به گل مساوی دست یابد. شاگردان اسماعیلی در موج سواران چالوس با این پیروزی موقعیت خود را در صدر جدول حفظ کردند.

در بوشهر کار دریانوردان در مقابل شهرداری دشتی پارسیان به ضربات پنالتی کشید. این تیم مغلوب میهمان هرمزگانی شد. در وقت‌های قانونی دو تیم به نتیجه مساوی چهار بر چهار دست یافتند. میزبان تا پایان وقت دوم با سه گلی که رضا ندومی به ثمر رساند ۳ بر ۲ پیش بود ولی در تایم آخر با دو گلی که محمد اصرافی و ایوب دکان‌بحری به ثمر رساندند پیش افتاد. در ثانیه‌های پایانی دریانوردان بازی را مساوی کرد ولی نماینده بوشهر باز هم ناموفق بود و در ضربات پنالتی مغلوب حریف هرمزگانی شد. با این نتیجه دریانوردان از کورس عقب بماند.

ایوب دکان‌بحری بهترین بازیکن شهرداری در این دیدار بود. دکان‌بحری دو گل زد و نقش تعیین کننده‌ای در حداقل امتیاز این بازی داشت. یعقوب عبدی و محمد اصرافی دیگر گلزنان شهرداری بودند.

 

منبع:پاس خبر


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.