پارس جنوبی، شکست‌ناپذیر مقابل سپاهان

شناسه خبر: 11898
تاریخ انتشار: 05 شهریور 1397

تیم های پارس جنوبی و سپاهان اصفهان روز پنجشنبه ششمین دیدار خود در لیگ برتر را در ورزشگاه تختی جم برگزار می کنند و این در حالی است که شاگردان مهدی تارتار تاکنون مقابل سپاهان بازنده نبودند.

پارس جنوبی سال گذشته در هفته سوم لیگ برتر میهمان سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان بود که این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید. شاگردان تارتار پارسال در هفته هجدهم لیگ برتر نیز در خانه با سپاهان دیدار کردند که در آن بازی نیز شکست نخوردند و به تساوی بدون گل رسیدند.

پارس قبل از شروع فصل هجدهم لیگ برتر نیز یک دیدار تدارکاتی با سپاهان انجام داد که آن بازی نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید تا حالا سومین تقابل رسمی این دو تیم در لیگ برتر روز پنجشنبه انجام خواهد شد.

بی تردید شاگردان مهدی تارتار در بازی روز پنجشنبه در تلاش هستند تا بتوانند نه تنها رکورد شکست ناپذیری شان مقابل سپاهان را حفظ کنند که سومین برد خانگی متوالی خود در فصل جاری را به دست آورند و جایگاه شان در جدول رده بندی را بهبود ببخشند.

پارس جنوبی اکنون ۷ امتیازی است و اگر بتواند بعد از نفت مسجدسلیمان و استقلال سومین برد خود را مقابل سپاهان جشن بگیرد، با ۱۰ امتیاز جایگاه خوبی در جدول رده بندی لیگ برتر به دست خواهد آورد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.