معین رضایی بوی گل میدهد،این پسر را بخاطر بسپارید! عکس

شناسه خبر: 7019
تاریخ انتشار: 16 بهمن 1396

فوتبال ورزش خاص و سراسر جذاب دنیا هر روز پدیده های مختلفی را در کشورهای متعدد  معرفی و به عبارتی رو میکند.این رشته ورزشی که حالا دیگر حد و مرز ندارد و می تواند انسانها را از قومیت های مختلف به یکدیگر نزدیک کند در بوشهر همچنان حرف اول سفره ها و خانواده هایست که برای آن تب میکنند!

زیاد کنکاش نکنید،راه دوری هم نروید ،قرار نیست به دنبال سلبریتی یا یک چهره مشهور در عالم سینما یا سیاست باشیم! در مورد یک استعداد در فوتبال پایه بوشهر حرف میزنیم که نشان داده مستعد است و می تواند تا سه سال آینده ما برای نوید ظهور یک ستاره جدید در فوتبال بدهد.

 

نامش معین و فامیل او رضایی است،فرزند یک جراح زبده قلب در بوشهر که در دو سال گذشته مثل آب خوردن در لیگ نونهالان استان گل زده و می توان گفت خودش به تنهایی یک تیم است.اغراق در فوتبال انهم در فوتبال پایه برای نوشتن کار پسندیده ای نیست و ما هم برای تقدیر از آقای گل لیگ نونهالان استان نمی خواهیم با کلمات بازی کنیم اما این پسر خیلی زود در حال طی کردن مراحل پیشرفت است .

 

شاگرد میثم وفایی که حالا در نسل جدید مربیان سازنده بوشهر برای خود یک برند کوشا و متعد بشمار می رود،خصوصیات بارز یک مهاجم کامل در فوتبال را دارد. قدرت حمل توپ،دریبل زنی در لحظه،قرار گرفتن به عنوان یک مهاجم هدف و البته بارز ترین نکته فنی فوتبالی معین رضایی که همان گامهای بلندی است که بر می دارد و می تواند به راحتی مانند مهاجمان فیزیکی ،سرعتی یک گام از مدافع روبرو جلوتر بیوفتد.

 

رضایی که برای دومین سال پیاپی صاحب کفش طلای رقابتهای نونهالان استان شد در مسیری قرار گرفته که اگر خوب تمرین کند،به حرفهای مربیانش گوش دهد و البته عمل کند، در کنار راهنمایی های پدر و مادرش می تواند همه رده های ملی کشور را تا بزرگسالان به راحتی پشت سر بگذارد.

 

این پسر که در زمین مسابقه به شدت جدی است و تشنه موفقیت را به خاطر بسپارید .خواب و استراحت خود را رعایت کند،درس را بدون ترمز در هیچ مقطعی رها نکند و از راهنمایی های بزرگتر هایش بهره های لازم را بگیرد ،بدون شک فوتبال ایران چشم انتظار درخشش او در رده ملی خواهد بود!

 

منبع:روزنامه پیام عسلویه


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.