گزارش:تمرین این روزهای ایرانجوان،جولانگاه جوانان گمنام و با انگیزه! ادامه دارد یا ….

شناسه خبر: 10962
تاریخ انتشار: 01 مرداد 1397

تمرینات ایرانجوان بوشهر این روزها با حضور عبدالرحیم خرمزی در حال پیگیری است.

 

به گزارش فوتبال بوشهر خرمزی که بعد از چند سال دوری بار دیگر سکان تیم سابقش را بر عهده گرفته با انگیزه زیادی بازگشت خود را اعلام کرده کرده و میخواهد دوران خوب حضورش در ایرانجوان را باز هم تجربه کند.بهترین سال حضور این مربی  بدون تردید به زمان رفتن ایرانجوان به مرحله پلی آف مربوط می باشد که بدون شکست مقابل گهر درود از صعود به لیگ برتر بازماندند.در آن زمان ابراهیم صالحی،میلاد فیاض بخش،مهدی چاهکوتاه زاده،حسین پورامینی و چند بازیکن دیگر نامی برای خود دست و پا کردند و همچنان روی بورس قرار دارند.

 

خرمزی نشان داده علاقه زیادی به کار کردن با جوانان دارد و دوست دارد نسل جدیدی از بازیکنان مستعد بوشهری را روانه لیگی کند که هنوز نمیداند یک است یا دو ! اما به اندازه کافی انگیزه دارد.ایرانجوان همواره تیمهای پایه خوبی داشته که تیم بزرگسالان باشگاه ویترین خوبی برای آنها بوده که البته یکی دو سال وقفه و ندیدن بازیکنان جوان شاید آنها را سرخورده کرده باشد.

 

این روزها تمرینات ایرانجوان بدون حضور بازیکنان با تجربه و نامی دنبال می شود و کمتر کسی این چهره های جدید و نوپا را می شناسد اما می شود انگیزه را در وجود آنها دید.اسم جوان که می آید نباید فقط آنها را برای ویترین هر باشگاهی عنوان کرد و در عمل تنها یکی دو بازیکن توی کار و تمرینات استفاده شوند.این بازیکنان جویای نام تنها میدان می خواهند تا خودی نشان دهند و این میدان دیدن نباید به قیمت پایان فوتبال آنها تمام شود و باید آهسته و پیوسته وارد کار شوند که البته حضور چند بازیکن با تجربه مکمل شرایط رو به جلو برای تیم است .

 

خبر می رسد بازیکنان مختلف جوان از کنگان تا بوالخیر چشم خرمزی را گرفته اند و حتی بازیکنان خوش تکنیک تیم جوانان همین باشگاه که می توانند عصای دست او شوند.فوتبال ورزش بی رحمی است که تعارف ندارد و یک مربی اگر در انتخاب بازیکن اشتباه کند اولبن حرکت را برای اخراج خودش از نیمکت استارت زده و این یک امر طبیعی در دنیا فوتبال بوده و خواهد بود.

خرمزی این نکته را به خوبی درک میکند و در انتخابهایش تعارفات را کنار گذاشته تا حقی نا حق نشود و جوان با استعدادی از قلم نیوفتد! هیچ ایرادی ندارد یک جوان از لیگ دسته دوم شهر بوشهر و یا لیگ مناطق استان چشم سرمربی را بگیرد ،اتفاقا این انتخابهاست که می تواند چندین جوان گمنام دیگر از سراسر استان را امیدوار نگه دارد که چشمهایی برای دیدن آنها وجود دارد وگرنه وارد کردن یک دو جین بازیکن بی کیفیت غیر بومی در همه سطوح را فوتبال استان بوشهر به راحتی آب خوردن تجربه کرده است،آنقدر مثال وجود دارد که می شود در مورد آنها کتاب نوشت اما بالاخره یک جا باید درس گرفت و مسیر درست را انتخاب نمود.

 

واقعیت را باید گفت که ایرانجوان بعد از آن سقوط تلخ باید از جا بلند شود و با ارائه تصمیمات منطقی راه درست را انتخاب کند که قطعا یکی از اتفاقات خوب راه اندازی کارخانه بازیکن سازی این باشگاه است که البته باید اصولی و بدون نگاه بدبینانه انجام شود!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.