رضاییان مدیر عامل پارس جنوبی جم:کلیه هزینه های باشگاه از اسپانسر و خارج از هزینه دولت است و جای نگرانی نیست،با فروش بلیط ۵ هزار تومانی نمیشود تیمداری کرد!

شناسه خبر: 11081
تاریخ انتشار: 07 مرداد 1397

بهرام رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شکست ۲ بر یک پارس جنوبی مقابل فولاد گفت: بازی خوبی بود اما شانس با ما یار نبود و شکست خوردیم. به هر حال فولاد خوزستان هم یکی از مدعیان قهرمانی است با این حال مقابل این تیم قدرتمند بد بازی نکردیم و فقط توپ‌هایمان گل نشد. با این حال روند بازی ما را به آینده پارس جنوبی امیدوار کرد.

وی در مورد اینکه هفته آینده این تیم میزبان نفت مسجد سلیمان است، گفت: هیچ بازی‌ای در لیگ برتر آسان نیست، در بازی‌های خانگی ما به دنبال ۳ امتیاز و پیروز شدن هستیم، همه حریفان هم قدرتمند هستند.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم در مورد مصوبه جدید وزارت نفت مبنی بر کاهش ۴۰ تا ۵۰ درصدی مؤسسه‌های زیرمجموعه‌های این وزارتخانه اظهارداشت: طبق قانون مجلس ۳ تیم پارس جنوبی جم، نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان نمی‌توانند ارتزاقی از بودجه وزاررت نفت داشته باشند بنابراین این مصوبه شامل حال این ۳ باشگاه نمی‌شود، کلیه هزینه‌های این باشگاه‌ها از اسپانسر و خارج از بودجه دولت تأمین می‌شود، بنابراین جای نگرانی وجود ندارد.

رضاییان در مورد علت بازگشت ابراهیم صالحی از سپاهان به پارس جنوبی گفت: صالحی با یک قرارداد خوب به تیم سپاهان رفت اما به خاطر شرایط خانوادگی که برایش پیش آمد و به تازگی پدر شده است می‌خواست از سپاهان جدا شود و ما هم از بازگشت او استقبال کردیم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم در مورد اینکه با بلیت ۵ هزار تومانی در دیدارهای خانگی می‌توانند درآمدزایی داشته باشند یا نه، اظهارداشت: با بلیت ۵ هزار تومانی نمی‌توان به فکر درآمدزایی برای باشگاه‌ها بود زیرا رقم فروش بلیت حتی بخش کوچکی از هزینه‌های ما را هم جبران نمی‌کند. اگر هم بخواهیم بلیت را گران کنیم هواداران را از فوتبال فراری دادیم و باعث می‌شویم آنها از تیم و فوتبال فاصله بگیرند بنابراین خیلی بر روی رقم بلیت‌فروشی باشگاه حساب کنیم.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.