گزارش روز:استرس در فوتبال گناوه،سرنوشت پرسپولیس این شهر به کجا خواهد کشید؟!

شناسه خبر: 21687
تاریخ انتشار: 14 شهریور 1398

فوتبال گناوه در سالهای اخیر بازیکنان بزرگ و خوشنامی را به فوتبال استان بوشهر و حتی کشور تحویل داده که می توان به نامهایی همچون میثم امیری  ،امیر تهمورثی و… اشاره کرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در این میان تیمهایی مانند پرسپولیس گناوه،امید ،پاس در رده های مختلف کشوری برای استان و فوتبال این شهر آبرو داری کرده اند به شکلی که در فوتبال ساحلی نیز اکنون ساحلی بازان گناوه ای یک قطب مستعد را تشکیل داده اند.

 

در این شرایط پرسپولیس گناوه که در سالهای اخیر علاقه مندان خاص خود را داشته و یک ورزشگاه لبریز از تماشاگر به لیگ دسته دوم هدیه داده است ،در یک اما و اگر سخت وسنگین قرار گرفته تا جاییکه در کمتر از ۱۰ روز مانده به آغاز رقابتهای لیگ دو ،این تیم پرطرفدار نه بازیکنی دارد نه سرمربی و نه مدیریتی که بتواند تیم را جمع و جور کند.

 

نادر جعفری مرد همه کاره و فداکار فوتبال گناوه که در سالهای اخیر نقش زیادی در زنده ماندن پرسپولیس داشته و یک تنه بار سنگین تیمداری را بر دوش کشیده ،در پایان فصل گذشته عطای حضور روی نیمکت را به لقایش بخشید اما گویا برخی مسئولان شهری و استانی این ماجرا را جدی نگرفتند و حالا امتیاز یک تیم دسته دومی برای استان بوشهر در حال از دست رفتن است و هیچ اتفاقی هم قرار نیست رخ دهد!

یک سکوی پر شور و دغ با هوادارانی متعصب در حال از دست رفتن است اما انگار هیچ دلسوزی به داد پرسپولیس نخواهد رسید، ماجرای نیامدن نادر جعفری به شکل خیلی جدی مطرح است و این چهره شناخته شده فوتبال گناوه در تهران بسر میبرد و برای نیامدن بسیار جدی است ،در این میان بزرگان باشگاه هم برای جلب رضایت نادر جعفری تلاش زیادی داشته اند اما نادر جعفری برای خود دلایل خاصی دارد.

او سالها و در شرایط نابرابر و نامساوی با تیمهای بزرگ نفتی و صنعتی در سراسر ایران برای گناوه و باشگاه محبوبش تیمداری کرد و هیچ گاه شکایتی علیه تیم او در فدراسیون فوتبال مطرح نشد که رفتار و منش این مربی و اطرافیانش در تیمداری زبانزد گردید اما گویا نادر جعفری هم خسته شده و پس از سالها می خواهد نظاره گر این مسئله باشد که آیا در گناوه می توانند بدون او تیمداری کنند؟!

 

کمتر از ده روز به آغاز رقابتهای لیگ دسته دوم باقی مانده و هیچ مقام مسئولی در گناوه به فکر پرسپولیس و طرفدارانش نیست ،یعنی به همین راحتی امتیاز یک تیم پرطرفدار در شهر گناوه و استان بوشهر از دست خواهد رفت یا ناجی برای پرسپولیس پیدا خواهد شد؟


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.