اظهار نظر عجیب پاشازاده:هواداران شاهین به جای کارشناسی ،از تیمشان حمایت کنند!

شناسه خبر: 7316
تاریخ انتشار: 25 بهمن 1396

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهرگفت: هواداران واقعی شاهین در هر حالتی باید حامی تیم باشند و به جای کارشناسی بازی به حمایت همه جانبه از تیم خود بپردازند.

به گزارش فوتبال بوشهر» به نقل از ایرنا؛ مهدی پاشازاده روز سه شنبه پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر مقاومت تهران درجمع خبرنگاران افزود: هواداران این تیم برای موفقیت شاهین و صعود آن به لیگ یک باید آستانه صبر خود را بالا ببرند.

وی بیان کرد: راه صعود به لیگ یک راه سخت و دشواری است که تنها راه موفقیت در آن همدلی و اتحاد هواداران تیم برای حمایت از تیم شاهین است.

پاشازاده افزود: اینکه بازیکنی در زمین دچار اشتباه و هواداران به انتقاد از وی بپردازند این امر نمی تواند باعث رفع اشتباه بازیکن شود و تنها تمرکز لازم را از آنان سلب می کند.

وی در ارتباط با بازی تیم های شاهین و مقاومت تهران نیز گفت: باتوجه به قطعی شدن صعود تیم در این بازی سعی داشتیم به بازیکنانی میدان بدهیم که در بازی های گذشته کمتر فرصت بازی پیدا کرده بودند.

پاشازاده ادامه داد: تا شب گذشته نیز حضور حریف در بوشهر برای برگزاری بازی مشخص نبود که این امر روی روحیه بازیکنان تاثیر فراوانی گذاشت و آنها نتوانستند در این دیدار بخوبی ظاهر شوند.

وی گفت: با این حال در بازی برابر مقاومت بازیکنان عملکرد قابل قبولی داشتند و در صورت خوش شانسی می توانستیم برنده این دیدار لقب بگیریم.

پاشازاده افزود: در برخی از پست ها بویژه خط دفاع با کمبود بازیکن مواجه هستیم که امیدواریم با رسیدن بازیکنان مصدوم بخشی از مشکل کمبود بازیکن تیم شاهین برطرف شود.

شاهین با این تساوی ۳۴ امتیازی شد و رده سومی خود را حفظ کرد و تیم مقاومت نیز با ۳۲ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.