محسن ارزانی :شاهین شهرداری مدعی صعود به لیگ یک خواهد بود

شناسه خبر: 1125
تاریخ انتشار: 22 مرداد 1396

مدافع تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: این تیم با جذب بازیکنان توانمند قوی بسته شده و از مدعیان اصلی صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور است.

به گزارش«فوتبال بوشهر» به نقل از ایرنا؛ محسن ارزانی روز یکشنبه در حاشیه تمرین تیم فوتبال شاهین بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: با درایت کادر فنی و جذب بازیکنان با کیفیت تیم امسال به مراتب بهتر تیم سال گذشته است و با وجود این بازیکنان با کیفیت، تیم قدرتمندی در رقابت ها شرکت می کند و مدعی اول صعود خواهیم بود.

وی بیان کرد: از سال گذشته تا کنون مدیریت باشگاه و سرپرست تیم با حمایت مجموعه شهرداری بوشهر شرایط خوبی برای تیم و بازیکنان فراهم کردند که امیدوارم مجموعه این تلاش ها و حمایت هواداران در فصل جاری نوید بخش روزهای خوشی برای شاهینی ها باشد.

ارزانی ادامه داد: با توجه به اینکه بازیکنان جدیدی به ترکیب تیم اضافه شده اند هماهنگی این بازیکنان کمی زمان می برد و با انجام چند بازی دوستانه و بازی های ابتدای فصل تیم هماهنگ تر می شود.

بازیکن تیم فوتبال شاهین بوشهر، از هواداران این تیم خواست همانند گذشته با صبر و شکیبایی قوت قلبی برای بازیکنان باشند زیرا به حمایت آنها بویژه در دیدارهای خانگی نیاز داریم.

وی در ارتباط با حضور مجددش در تیم شاهین بوشهر ادامه داد: از سال گذشته که در تیم شاهین حضور پیدا کردم با نیت موفقیت و صعود به لیگ دسته یک وارد تیم شدم و از دلایل مهم برای انتخاب مجدد شاهین اتمام کار نیمه تمام صعود به لیگ یک است.

ارزانی بیان کرد: با توجه به اینکه شاهین در سال گذشته موفق به صعود نشد نسبت به هواداران شاهین و مردم خوب بوشهر احساس دین می کردم که امیدوارم با حضور دوباره در این تیم دوست داشتنی موفقیت و صعود را تجربه کنم.

وی ادامه داد: حضور و پوشیدن لباس تیم شاهین برای هر بازیکنی مایه افتخار است و خیلی خوشحالم که در این تیم عضویت دارم و نامم در تاریخ این باشگاه بزرگ ثبت شده است.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.