مهدی قنبری سرمربی ایرانجوان:۴۰ روز تمرین نداشتیم تا به این بازی رسیدیم،۹ غایب داشتیم با این حال می توانستیم برنده باشیم۱

شناسه خبر: 24928
تاریخ انتشار: 08 بهمن 1398

 

سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: این تیم پس از حدود ۴۰ تا ۴۵ روز تمرین نکردن برابر تیم شهدا رزکان کرج حاضر شد.

مهدی قنبری روز دوشنبه پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش برابر تیم شهدا رزکان کرج در جمع خبرنگاران افزود: یکی سری مشکلات برای تیم ایرانجوان وجود داشت که این مشکلات اکنون به کمترین میزان رسیده و رفته رفته تیم به وضعیت خوب نیم فصل می‎رسد.

وی بیان کرد: در دیدار امروز تیم ایرانجوان هشت تا ۹ بازیکن خود را در اختیار نداشت و ۲ بازیکن مصدوم بودند همچنین کارت بازی مهدی چاهکوتاه زاده نیز در نیمه دوم بازی برای وی صادر شد.

قنبری ادامه داد:همچنین امیر رفعتی و عباس کاظمیان برای این بازی غایب بودند امین کعبی، نیما پرتوی و علی جهانگیری در اردوی قبلی تیم به دلیل مشکلاتی که داشتند از ترکیب خارج شده بودند اما با تمام این مشکلات خدا را شکر می‎کنیم که در نیمه دوم بازی خوبی از سوی ایرانجوان ارائه شد.

وی گفت: در این بازی تیم ایرانجوان حتی می‎توانست برنده بازی باشد البته تیم حریف نیز از نظر بازیکن و کادر فنی خود را به صورت فوق العاده و شایسته سازماندهی و تقویت کرده بود.

قنبری ادامه داد: نیم فصل دوم نیز با آمدن مدیرروستا تیم شهدا رزکان کرج از نظر فنی و بازیکنی تقویت شده و اطلاعات خوبی از شرایط آنها داشتیم با این وجود با مشکلاتی که تیم ایرانجوان داشت موفق به کسب نتیجه دلخواه برابر آنها نشدیم.

وی گفت: در نیمه نخست ۲ اشتباه فردی منجر شد تا بازی را به حریف واگذار کنیم و با کار خوب بازیکنان نیمه دوم بازی به تساوی کشیده شد.

قنبری در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار اضافه کرد: داور در مجموع بد نبود ولی در برخی از صحنه‎ها می‎توانست قضاوت بهتری داشته باشد.

وی در ارتباط با شرایط مالی تیم ایرانجوان گفت: شرایط مالی تیم تغییر نکرده ولی امیدها به دریافت پول بیشتر شده است.

قنبری بیان کرد: تیم ایرانجوان همچنان در شرایط گذشته است برهمین اساس با بازیکنان صحبت کردیم که راهی وجود ندارد یا اینکه باید ادامه داد و یا اینکه بازیکنان از تیم جدا می‎شدند.

وی گفت: بازیکنان قصد رفتن از تیم و پیدا کردن شرایط بهتر داشتند اما با قول‎هایی که توانستیم از باشگاه، شهرداری و هیات فوتبال استان بگیریم امید به کمتر شدن مشکلات مالی داریم.

قنبری در ارتباط با ساختار مدیریتی ایرانجوان گفت: این تیم به هیچ نهاد دولتی یا خصوصی وصل نیست و ما تنها تیمی هستیم که از محل دریافت‎های مردمی ارتزاق می‏‌کنیم و این روند به تیم فشار وارد می‎کند.ایرنا


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.