پیش بازی اولین بازی تاریخ شاهین شهرداری در لیگ یک/ حمله چند هزار نفری بوشهری ها برای بردن وینگو و تیمش!

شناسه خبر: 11436
تاریخ انتشار: 19 مرداد 1397

لیگ دسته اول فوتبال ایران در حالی آغاز می شود که شاهین شهرداری بوشهر در اولین بازی تاریخ خود در لیگ یک به مصاف گل گهر سیرجان می رود.

 

به گزارش روزنامه پیام عسلویه محمود فکری سرمربی جدید شاهین شهرداری که فصل گذشته نفت مسجد سلیمان را لیگ برتری کرد حالا در چالش  بوشهر می خواهد با شاهین و طرفداران پرشورش یک تجربه موفق دیگر را پشت سر بگذارد.

 

شاهین شهرداری که نسبت به فصل قبل با تغییرات عمده از مربی و مدیر گرفته تا بازیکنان جدید در ورزشگاه شهید بهشتی منتظر حضور انبوه هواداران بوشهری است تا از همان ابتدا برای مدعی بودن قدرت خود را نشان دهد.ترکیب دگرگون شده شاهین نسبت به فصل گذشته که در بازی های تدارکاتی پیش فصل این امیدواری را برای بوشهری ها بوجود آورده تا باز هم شاهد یک صعود دیگر به لیگ برتر باشند.

 

در سوی مقابل گل گهر تیم متمول و پولدار لیگ یک که سالهاست برای رسیدن به لیگ برتر تلاش میکند اما تا کنون راه به جایی نبرده و وینگو پیرمرد کروات در سومین سال حضورش امیدوار است این طلسم بشکند! بگویچ در طول سالهای اخیر هرگاه به بوشهر آمده با شکست بدرقه شده!پگاه گیلان،مس رفسنجان،مس کرمان،پاس همدان و آلومینیوم هرمزگان از جمله تیمهایی بوده اند که این کروات در بوشهر با آنها یا بازنده بوده یا به زحمت تساوی کسب کرده است!

 

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید بهشتی که روزگاری در لیگ برتر جای سوزن انداختن نداشت حالا امید دارد یک لیگ پر سر و صدا با نتایج خوب شاهین شهرداری را تجربه کند و باز هم به یک جهنم کاملا فوتبالی برای رقیبان شاهین شهرداری تبدیل گردد.

 

این بازی ساعت بیست و پانزده دقیقه شنبه شب برگزار میگردد که پیش بینی می شود بیش از ۵ هزار بوشهری از سراسر استان برای دیدن بازی راهی ورزشگاه شوند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.