تاجگذاری یک بوشهری در آسیا / علی رضا صمیمی به همراه مس سونگون قهرمان باشگاه های آسیا شد

شناسه خبر: 11551
تاریخ انتشار: 21 مرداد 1397

در  آخرین روز رقابتهای فوتسال جام باشگاههای آسیا امروز و در مرحله نهایی این مسابقات، تیمهای فوتسال مس سونگون و تای‌سون نام ویتنام  به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم مس سونگون توانست نماینده ویتنام را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد و عنوان قهرمانی فوتسال جام باشگاههای آسیا را بدست بیاورد.

گل‌های نماینده ایران را حسین طیبی، اصغر حسن زاده و فرهاد فخیم (۲) گل به ثمر رساندند.گل‌های نماینده ویتنام را دوک هوا‌، وان وو به ثمر رساندند.

در مرحله رده بندی این مسابقات تیم‌های نفط الوسط عراق و بانک بیروت در مقابل هم قرار گرفتند و در نهایت تیم بانک بیروت توانست  تیم الوسط  را با نتیجه ۵ بر ۳ شکست دهد و عنوان سومی این رقابتها را بدست آورد.

در سال ۲۰۱۵ تاسیسات دریایی عنوان قهرمانی را بدست آورده بود و پس از وقفه سه ساله جام قهرمانی بار دیگر به یک تیم فوتسال ایرانی دیگر رسید.

 

علی رضا صمیمی دروازبان پر افتخار بوشهری باشگاه مس سونگون یکی از عوامل اصلی قهرمانی تبریزی ها در آسیا بود و بار دیگر نام خود را بر سر زبانها انداخت.

 

این گلر بوشهری که سابقه درخشش در رقابتهای قهرمانی آسیا ،جام جهانی را در کارنامه داشته،اکنون با قهرمانی جام باشگاههای آسیا یکی از پر افتخار ترین بازیکنان تاریخ فوتبال بوشهر است که همچنان یک وزنه قابل اتکا برای فوتسال ایران محسوب می شود.

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.