جم رتبه مربی پارس جنوبی جم:هواداران ما برای آغاز بازی لحظه شماری می کنند،بازی انجام خواهیم داد که مردم استان لذت ببرند

شناسه خبر: 11622
تاریخ انتشار: 24 مرداد 1397

عرفان جم رتبه یکی از مربیان تیم پارس جنوبی جم پیرامون بازی تیمش مقابل استقلال تهران گفت:بازی حساسی در پیش داریم و همواره بازی مقابل تیمهای استقلال و پرسپولیس قابلیت خاص خود را دارد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر وی که با برنامه رادیویی پنج دری گفتگو داشت در این باره ادامه داد:هواداران ما برای بازی پنج شنبه شب لحظه شماری میکنند تا بازی آغاز شود و یک ورزشگاه کاملا زرد را برای فوتبال ایران به نمایش بگذارند.فصل گذشته هم مردم استان بخصوص جمی ها نشان دادند آبی و قرمز در ورزشگاه خانگی ما طرفداری ندارند و این ۱۰ درصد هم بر اساس عرف و قانون فوتبال است که به هواداران حریف تعلق خواهد گرفت.

 

مربی پارس جنوبی جم تصریح کرد:مرذم ما باید از فوتبال لذت ببرند،این جوی که در چند هفته اخیر راه افتاده زیبنده فوتبال ما نیست و شک نکنید چنین شرایطی در ورزشگاهی که هواداران ما حضور دارند تجربه نخواهد شد.یک فوتبال مردانه و جسورانه را با درایت کادر فنی بازی خواهیم کرد تا مردم استان لذت ببرند. استقلال مهمان ماست و احترام مهمان بر ما واجب است .در زمین رقیب هستیم و پس از پایان بازی این رفاقتهاست که می ماند.باز هم می گویم مردم مهمان نواز ما تنها تیم زرد پوش پارس جنوبی جم را حمایت میکنند و نشان خواهند داد از چه فرهگ بالایی برخوردار هستند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.