فوتبال جای فوتبالی هاست!

شناسه خبر: 15857
تاریخ انتشار: 11 دی 1397

این روزها آنقدر در فضای مجازی رفتارهای عجیب و غریب از برخی مسئولان سر می زند که سوژه های زیادی در فضای مجازی برای علاقه مندان ایجاد شده است اما گویا این رفتارها و حرکات به فوتبال هم سرایت کرده است!

 

به گزارش فوتبال بوشهر آنهایی که در محل ورزشگاه مورد نظر ما حضور داشتند از بکار بردن الفاظی پرده بر میدارند که جای آن در فوتبال نیست! فوتبال و اهالی آن که سالهاست کنار خط قرار دارند به این مسئله واقف هستند که این رشته ورزشی غیر قابل پیش بینی است .اینکه داور یا ناظر بازی را متهم کنید ،تهدید کنید و حرفهای غیر فوتبالی را مطرح کنید اتفاق خاصی رخ نمی دهد.

 

تیمی مانند پرسپولیس گناوه سالهاست در لیگ دو و سه حضور دارد و یک نفر میلیون ها تومان برای زنده نگه داشتن این تیم از جیبش خرج کرد تا هر بازی تعداد تماشاگری برای حمایت از سرخهای گناوه راهی ورزشگاه شود.این یک نفر نه منتی دارد و نه دعوایی! نادر جعفری در فوتبال ما خاص است،او سالها برای پرسپولیس گناوه پدری کرد تا این تیم زنده بماند اما قرار نیست بر سر او منتی گذاشته شود!

 

فوتبال جای فوتبالی هاست،سیاسیون هیچگاه برای این فوتبال نقشه های خوبی ترسیم نکردند،تجربه شاهین را که یادتان هست؟ تجربه تیمهای بزرگ پایتخت هم همینطور…فعلا همین را داشته باشید تا بعد! فوتبال برد دارد،باخت دارد و بابت همین پیروزی و شکستهاست که دنیلا را مجذوب خود کرده نه دعوا و تهدید،برای حضور در فوتبال باید احساس هم داشت اما مهمتر از احساس ،باید منطق و درک فوتبالی خود را بالا ببرید …از ما گفتن!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.