میشو،همان کروات سختگیری که پیش بینی می شد!

شناسه خبر: 23809
تاریخ انتشار: 10 آذر 1398

روزی که میشو کریستوویچ سرمربی کروات برای نیمکت شاهین شهرداری انتخاب گردید ،شناخت زیادی از این مربی نبود و شاید خواست عمومی در بوشهر بیشتر سمت مربیان ایرانی بود اما این شاگرد سابق تومیسلاو ایویچ بزرگ راهی بوشهر شد و در دو بازی که روی نیمکت نشست برای شاهین شهرداری با دو امتیاز همراه بود.

 

ادامه فصل و شرایط شاهین شهرداری در هفته سخت پیش رو بیشتر عیار این مرد کروات را بیشتر مشخص می کند اما همین که تیم بوشهری در دو بازی اخیر دوندگی بیشتری دارد و حتی موقعیت های گل زیادی بر خلاف ابتدای فصل ایجاد میکند نشان می دهد مرد سختگیر کروات طبق شنیده های گذشته همانی است که شاهین می خواهد:یعنی آوردن نظم به تمرین و شلاق خوردن بدنهایی که شاید با بی خیالی در حال تمرین بودند!

 

میشو از همان روز اول تیم را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین داد و با هیج کس هم شوخی نداشت.بازیکن با تجربه را تنبیه و کنار گذاشت به برخی هم اولتیماتوم داد که باید دوندگی خود را در تمرین و مسابقه بیشتر کنند.این کروات فارغ از هر نتیجه ای که در آینده با شاهین بگیرد نشان داده حرفه ای است و برخی از نزدیکان باشگاه شاهین می گویند او خواب ندارد و مدام در حال دیدن فیلم بازی تیمش و حریفان آینده است تا شاید بتواند تیم پر طرفدار بوشهری را از قعر جدول نجات دهد.

شاهین در تبریز به مصاف تراکتور یکی از مدعیان جدی قهرمانی است و میشوی کروات در کنفرانس خبری بعد تساوی در دربی استان بوشهر گفت: برای بازی با تراکتور گریه نمی کنم و می روم تبریز برای امتیاز!

 

انگیزه واقعی نزد او دیده می شود به شرطی که در امورات فنی شاهین دخالت نشود،تمرکز تیم را بر هم نزنند و اتفاقا برای یک نیم فصل خوب شاهین را کمک کنند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.