روح الله سیف الهی:همین که یک تیم بزرگ را شکست دادیم خیلی خوشحالیم،تارتار گفته بود سمت راست استقلال را مهار کنیم

شناسه خبر: 11738
تاریخ انتشار: 28 مرداد 1397

روح الله سیف اللهی  درباره برتری پارس جنوبی جم مقابل استقلال عنوان کرد: بالاخره با تیم استقلال بازی داشتیم، یکی از تیم های مدعی امسال است و تیم خیلی خوب دارند.

بازی سختی بود و ما دنبال سه امتیاز این بازی بودیم؛ چون مقابل فولاد شکست خورده بودیم باید این بازی را می بردیم تا ۳ امتیاز آن باخت جبران شود. کادرفنی و بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و تیم استقلال را خوب آنالیز کردند و توانستیم موفق شویم.

سیف اللهی که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارد درباره انگیزه رویارویی اش مقابل آبی پوشان پایتخت اینطور توضیح داد: من همه بازی ها انگیزه گلزنی دارم که حالا یا نمی شود یا بدشانسی من است که توپ ها از کنار دروازه بیرون می رود و گل نمی شود. همه بازی ها انگیزه دارم حالا این بازی خیلی بیشتر بوده است، اما در کل می خواهم کمک کنم تا تیمم موفق باشد.

از او می پرسیم اگر آرمین سهرابیان توپ صالحی را وارد دروازه نمی کرد باز هم پارس موقعیت گلزنی داشت که گفت: این یک اتفاق فوتبالی است و به نظرم بعد از آن باز هم ما فرصت گلزنی داشتیم و حتی موقعیت گل دوم را هم داشتیم اما ما سیستم بازی ما در این بازی اینطور بود که در ۱۰، ۲۰ دقیقه ابتدایی به گل برسیم که خدا را شکر به همین هدف رسیدیم و بعد از آن هم توانستیم ۸۰ دقیقه از گلمان محافظت کنیم. پتانسیل حفظ گل در دقایق بیشتر را هم داریم، مقابل تیمی مثل استقلال خوب بازی کردن و مدیریت کار آسانی نیست چون آنها یک مربی خوب و کاربلد دارند. این تیم شخصیتش شکل گرفته و واقعا بازی مقابل آن سخت است حالا چه در خانه و چه در بیرون از خانه فرقی نمی کرد.

وی افزود: ما خیلی دوست داشتیم که بازی را ببریم چون این سه امتیاز در ادامه راه خیلی به ما کمک خواهد کرد. همین که توانستیم یک تیم بزرگ را شکست دهیم خیلی خوشحالیم. بازی استقلال دیگر برای ما تمام شده و باید به فکر بازی با سایپا باشیم. ما بازی به بازی جلو می رویم فقط الان آن بازی در اولویت کار ما قرار دارد.

هافبک پارس جنوبی که در بازی فصل گذشته اش مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی با اخراج ناعادلانه داور از زمین مسابقه بیرون رفته بود با یادآوری آن اتفاق می گوید: من بابت فصل قبل و اخراجم از بازی خیلی ناراحت بودم و خودمم را مسبب آن شکست تلخ می دانستم. در واقع در آن بازی در حق پارس جنوبی جم جفا شده بود و به شخصه در این بازی خیلی دوست داشتم که گل بزنم یا پیروز میدان باشیم، درست است که گل نزدم اما همین که کادرفنی از من رضایت داشت برایم کافی است.

سیف اللهی از حضور هواداران تقدیر و تشکر کرد و گفت: از حمایت همه جانبه هوادارانمان سپاسگزارم و خیلی از حضور و تشویق آنها در این بازی ممنویم. امیدواریم که این حمایت ادامه دار باشد تا ما بتوانیم رتبه مان را نسبت به سال گذشته ارتقا بدهیم. اگرچه از حالا درباره رتبه صحبت کردن زود است اما همه تیم با این دلگرمی که هواداران به ما می دهند تلاش می کنند تا بهترین نتایج را برای پارس جنوبی رقم بزنند.

مهاجم پارس جنوبی در رابطه با صحبت مهدی تارتار و کنترل فرشاد محمدی مهر توسط او می گوید: آقای تارتار نکات را قبل از بازی به من گوشزد کردند و من هم آنها را در زمین اجرا کردم. کار خاصی انجام ندادم و وظایفم را سعی کردم به بهترین نحو انجام دهم. بالاخره آقای تارتار توانایی بازیکنش را به خوبی می داند و نکاتی که لازم بود من در زمین پیاده کنم را گفتند. سمت راست استقلال نقطه قوت این تیم بود و فرشاد بازیکن رو به جلویی است. من توانستم مقابلش بایستم تا موقعیتی به استقلالی ها ندهیم که خدا را شکر این کار را خوب انجام دادیم.

منبع:ورزش سه


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.