گزارش روز:این هوادار نمونه،جمی ها در لیگ برتر الگو هستند

شناسه خبر: 5997
تاریخ انتشار: 15 دی 1396

پارس جنوبی جم در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل سپاهان به تساوی بدون گل رضایت داد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر جمی ها که دو نیمه متفاوت از لحاظ فنی را تجربه کردند{نیمه اول بد،نیمه دوم عالی و هدفمند که تنها بدشانسی مانع گلزنی آنها شد}در طول این بازی یک فرهنگ و روال جدید را به فوتبال حرفه ای ایران القا کردند.

 

ابتدای بازی:بنری تحت عنوان فحاشی و بی احترامی ممنوع روبروی جایگاه دیده شد،این آغازی بود بر یک فرهنگ سازی کاملا مختص استان بوشهر و البته مردمان شهر جم که باید مورد ستایش قرار بگیرد.

 

در حالی که بازیکنان سپاهان مشغول گرم کردن بودند،تماشاگر پر شور جمی که بدون حتی یک دقیقه استراحت  مشغول تشویق بازیکنان پارس جنوبی جم بودند با شعار سپاهان به شهر جم خوش آمدی فضا را به شکل ویژه ای برای مهمان پر ستاره که چند ملی پوش را در اختیار داشت عوض کردند .نگاه محمود کریمی سیبکی دستیار اول کرانچار و حرفهای درگوشی وی با نیمکت تیمش در لحظه تشویق هواداران جمی از نگاه تیزبین خبرنگار ما جا نماند! بدون شک چیزی جز تعریف و تمجید از این شکل مهمان نوازی مردم جم بیان نکرد!

 

پایان بازی و یک جدال سخت بدون گل که اگر شاگردان تارتار اندکی شانس و اقبال داشتند یک پیروزی شیرین را مقابل مربی کروات سپاهان جشن می گرفتند،از این لحظه به بعد و در حالی که اتوبوس اختصاصی باشگاه سپاهان برای جابجا کردن بازیکنان این تیم جلوی درب ورزشگاه پار کرده بود،چند ملی پوش سپاهان از جمله عزت الله پورقاز مدافع وسط زردها با برخورد جالب توجه مشتاقان فوتبال در جم روبرو شد. خوشامد گویی و خسته نباشی به بازیکنان سپاهان از جانب هواداران رقیب آنها را به تعجب و ستایش واداشته بود تا جاییکه این موضوع را با هم در میان گذاشتند.

 

ادب و مرام مردم جم در این لحظات که بازیکنان دو تیم از ورزشگاه خارج می شدند ،فوتبال را وارد فاز جدیدی از جمله فرهنگ ناب مردمان یک خطه کرد که می تواند در سراسر ایران الگو قرار بگیرد.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.