آخرین خبرها از اردوی ایرانجوان:غیبت عجیب خرمزی در دو تمرین آخر،جذب خضر باغبان و چند بازیکن تیمهای پایه

شناسه خبر: 11793
تاریخ انتشار: 29 مرداد 1397

ایرانجوان بوشهر ۴ روز دیگر باید در دور دوم جام حذفی به میدان برود.

 

به گزارش فوتبال بوشهر این تیم قدیمی بوشهر که یک فصل کابوس وار را در لیگ یک تجربه کرد ،این روزها تمرینات آماده سازی خود را دنبال می کند.هر چند از گوشه و کنار این باشگاه خبر می رسد عبدالرحیم خرمزی سرمربی این تیم در دو تمرین آخر ایرانجوان غایب بوده تا شایعات ناراحتی و حتی قهر وی قوت بگیرد.

 

گویا سرمربی جدید ایرانجوان از روند یارگیری ها و البته مشکلات مالی تیم ناراحت است و در چند روز گذشته هیچ پاسخی به تلفنهای رسانه ها از جمله رادیو و تلوزیون نداده است.

 

از سویی دیگر گفته می شود چند بازیکن فصل گذشته این تیم مانند حسین محمدی،رضا حسن پور و یک دروازبان که گفته می شود سابقه بازی در نفت و گاز گچساران را در کارنامه دارند قرارداد بسته اند.

 

خضر باغبانی مدافع سابق تیمهای ایرانجوان خورموج و شاهین شهرداری از جمله خریدهای جدید ایرانجوانی ها است که سابقه بازی در تیمهای پایه همین باشگاه را نیز در کارنامه دارد.

 

معراج چاپی وینگر سرعتی فصل گذشته وحدت دویره که گفته می شود یکی از پدیده های جدید فوتبال بوشهر است نیز با ایرانجوانی ها قرارداد امضا کرد.

 

داود جنه بازیکن سابق پرسپولیس برازجان و چند بازیکن از تیمهای پایه ایرانجوان نیز حضورشان در تیمهای بزرگسالان این باشگاه قطعی شد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.