گزارش روز:دندانپزشک اصفهانی که به فوتبال برازجان خدمت میکند

شناسه خبر: 11873
تاریخ انتشار: 03 شهریور 1397

یک دکتر دندانپزشک در شهر برازجان برای رشد و پرورش فوتبال  با جدیت مشغول به کار است.

 

جمعه شب دکتر گودرزیان موسس و مالک باشگاه پارس برازجان مهمان برنامه رادیویی جمعه ها با ورزش بود.این دکتر ورزش دوست  چند سالی است فوتبال پایه را در دشتستان به حرکت درآورده و می خواهد نسل جدیدی از بازیکنان را به جامعه تحویل دهد.او که یک مجتمع دندانپزشکی پیشرفته را اداره میکند پیرامون تیمداری و فعالیت این اکادمی فوتبال حرفهای جالبی مطرح کرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر دکتر گودرزیان ابتدای برنامه گفت:حدود یک دهه است که مدرک دندانپزشکی خود را گرفته ام و در برازجان مشغول هستم.تا ۱۸ سالگی رشته ورزشی شنا را دنبال میکردم که فضای دانشگاهی من را از ورزش حرفه ای جدا کرد و مشغول تحصیل شدم.

 

وی ادامه داد:ورزش دغدغه های ماست.همه ورزشکاران ما این دغدغه را دارند که آینده آنها چه می شود؟!حالا یک مقدار فوتبال شرایطش فرق کرده که ماجرایش متفاوت است.درصد زیادی از وزشکاران ما به ورزش حرفه ای در بزرگسالی نمیرسند که همین دغدغه اصلی ورزش ماست.

 

دکتر گودرزیان تصریح کرد:وقتی به برازجان برای کار دندانپزشکی آمدم سعی کردم نشان دهم که می شود در ورزش مدیریت کرد و شکل خوبی از کار را در یکی از محروم ترین نقاط ایران اجرا کرد.یکی از مهمترین چهره هایی که ابتدای راه اندازی باشگاه و آکادمی کنار ما آمد غلامرضا دلگرم بود که ایشان برند استان بوشهر در زمینه مربی گری هستند. سعی داشتیم یک خدمت خوب انجام دهیم تا استعدادها در استان بخصوص برازجان شکوفا شود.

 

مالک باشگاه پارس برازجان در مورد حضورش و تیمداری وی در برازجان حرفهای جالبی زد:من خودم اصفهانی ام و به عنوان سرباز به برازجان آمدم.

 

غلام رضا دلگرم مدیر فنی باشگاه پارس نیز در این بازی روی خط آمد و درباره حضورش کنار باشگاه اینگونه توضیح داد:ابتدا باید روز پزشک را به دکتر گودرزیان تبریک بگویم.در سه سال اخیر باشگاه ما کارهای تاثیرگذاری انجام داده و هم اکنون تیمهای نونهالان و نوجوانان این باشگاه در لیگ برتر فوتبال ایران حضور دارند تا شایستگی های خود را به نمایش بگذارند.نباید فراموش کرد که همه این اتفاقات در سایه حمایت دکتر از فوتبال برازجان باید دانست.این افراد برای جامعه نعمت هستند و باید جامعه ورزش استان قدر این مدل آدمها را بدانند. مطمئن باشید استعدادهای بسیار خوبی در باشگاه ما تمرین میکنند و با زیر ساختهایی که دکتر گودرزیان فراهم کرده با قاطعیت عنوان میکنم منتظر شکوفایی فوتبال برازجان خواهیم بود.

 

 

دکتر گودرزیان با عنوان اینکه برنامه باشگاه پارس برازجان از سه سال پیش آغاز شده گفت:ما در راگبی و پینت بال هم فعالیت داشتیم اما با وجود مشکلات مالی و کمبود زمین برای  این دو رشته ورزشی ،کار ما به حالت تعلیق در آمد.یک تشکر باید از آقای نجفی رییس هیات فوتبال استان داشته باشم که زحمات زیادی برای فوتبال کشیده است.انتظار زیادی نداریم مسئولان استان به ما کمک کنند اما از دید منطقی که به ماجرا نگاه کنیم برخی ارگانها برای حمل و نقل تیم ما می توانند وسیله نقلیه برای سفرهای تیم آماده کنند.از شخص آقای کمارج ممنونم که سال گذشته ما را تنها نگذاشت . اما در استان بوشهر ارگانهای دیگر کمک خاصی به فوتبال  نمیکنند.ما از نیروگاه و اداره بندر یا سیمان دشتستان انتظار بیشتری می رود.

 

 

وی در مورد فعالیتهای مختلف باشگاه تصریح کرد:مرحله به مرحله کار کردیم.از ۷ سالگی بچه ها را به آکادمی پارس آورده تا تحت نظر داشته باشیم.هم اکنون از نونهالان تا جوانان باشگاه ما تیمداری میکند و حتی برای بزرگسالان نیز برنامه هایی داریم.به همه مربیان باشگاه گفته ام اگر خوب کار کنیم استعداد مرز ندارد و همه جا می شود بازیکنان خوب تربیت کرد.

 

دکتر گودرزیان در خاتمه صحبتهایش گفت:همدلی به ما کمک میکند تا موفق شویم.آرزوی موفقیت برای همه تیمهای استان دارم و درخواستم این است که همه نهادها باید پای کار آمده و مطالبه گری را باید زنده کرد تا سازمانها بودجه های خود را در ورزش هزینه کنند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.