سوژه روز:کیروش حق صالحی و پورامینی را می دهد؟!

شناسه خبر: 11957
تاریخ انتشار: 10 شهریور 1397

کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی کشورمان به ایران می آید تا اردوی جدید تیم ملی تشکیل شود.

 

به گزارش فوتبال بوشهر و در حالی که گفته می شود بعد از جام جهانی و با کناره گیری برخی بازیکنان تیم ملی ،کیروش بار دیگر تغییر نسل را در بالاترین سطح فوتبال ایران استارت خواهد زد تا در جام ملتهای آسیا شاهد بازیکنان جدیدی در لباس تیم ملی باشیم.

 

فصل گذشته مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم بارها و بارها مصاحبه کرد و از کادر تیم ملی ایران خواست تا بازیکنان شایسته پارس جنوبی جم نیز به اردوهای مختلف دعوت شوند و از نزدیک مورد توجه قرار بگیرند که البته کادر فنی هیچگاه بازیکنان پارس را ندید ، حسین پورامینی و ابراهیم صالحی با بی رحمی حتی رنگ اردوهای مقطعی را هم ندیدند.

 

امسال پارس جنوبی جم باز هم این دو بازیکن موثر و تاثیرگذار را در اختیار دارد اما تارتار و تیمش با وجود ثبت نتایج خوب بدلیل مشکلات مالی، فرصتی برای دفاع از بازیکنانش نداشته تا از شایستگی های آنها باز هم حرفی به میان آمده باشد.

 

کیروش امروز یا فردا لیست بازیکنان داخلی را خواهد داد،صالحی با ثبت دو گل و بازی های درخشان و پورامینی بدون نوسان لیگ را با آمار دوندگی بالا شروع کرده اند.هر دو بازیکنان بومی پارس امیدوارند حداقل یک اردوی تیم ملی ایران را تجربه کنند که انتظار زیادی نیست و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باید خوبهای لیگ را ببیند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.