این اتفاقات ایرانجوان را نجات می دهد؟! وزیری استعفا داد ،هیات مدیره قبول نکرد!

شناسه خبر: 12002
تاریخ انتشار: 12 شهریور 1397

بعد از اعتراضات برخی هواداران ایرانجوان نسبت به شرایط بد تیمشان پیش از آغاز لیگ دسته دوم ،صبح امروز شاهد اتفاقاتی بودیم که بیشتر شبیه بازی های بچه گانه بود تا بهبود وضعیت این تیم ۷۰ ساله بوشهر !

 

به گزارش فوتبال بوشهر پس از آینکه علی وزیری شب گذشته اعلام کرد حاضر است تیم را تحویل حسین وردیانی یکی از مدیران سابق این باشگاه و عضو فعلی هیات مدیره بدهد،صبح روز دوشنبه مدیر عامل باشگاه ایرانجوان استعفای خود را علنی کرد.این استعفا که بیشتر شبیه لجبازی یا به عبارتی اختلافات شدید میان گروه های مختلف ایرانجوانی بود با نظر هیات مدیره پذیرفته نشد.

 

ساعتی پیش متن جلسه فوق العاده هیات مدیره ایرانجوان در گروه های مجازی دست به دست شد که با نظر اکثریت آرا با استعفای وزیری مخالفت گردید. این عکس که مربوط به صورت جلسه هیات مدیره می باشد نکات جالبی دارد که می تواند در نوع خود خاص و شاید کم نظیر باشد .ابتدا اینکه خرمزی سرمربی تیم عضو هیات مدیره است،دومین مورد مربوط به امضای حسین وردیانی است که دیروز با اتفاق جمعی از هواداران این باشگاه نزد رییس اداره ورزش و جوانان استان بوشهر رفته تا به وضعیت نابسامان ایرانجوان رسیدگی شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.