هفته چهارم لیگ دسته دوم/ ایرانجوان بوشهر۲ شهرداری ماهشهر ۰/ ایرانجوان به موقع ماهشهر قدرتمند را برد

شناسه خبر: 22552
تاریخ انتشار: 20 مهر 1398

هفته چهارم رقابتهای لیگ دسته دوم با برد خانگی مقابل شهرداری ماهشهر سه امتیاز شیرین را کسب کرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر ایرانجوانی ها در حالی مقابل پاشازاده و تیم خوب شهرداری ماهشهر قرار گرفتند که در همان ده دقیقه ابتدایی بازی دو گل زیبا را به ثمر رساندند.ابتدای نیم نیما پرتوی روی پاس عالی سروش چغادکی در موقعیت مناسب با ضربه ای دقیق دروازه شهرداری ماهشر را باز کرد.

در دقیقه ۱۰ بازی حسین قنبری با پاسی تماشایی مرتضی نگهداری را صاحب موقعیت خوبی کرد تا وینگر سرعتی ایرانجوانی ها توپ را در حالتی سخت وارد دروازه علی رضا سلیمی کند. بعد از این گل حملات پرتعداد شهرداری ماهشهر آغاز و در چند نوبت احمد مهرابی گلر اصفهانی ایرانجوان با واکنش های خوبش مانع از فروپاشی دروازه شد.

گلر اماده ایرانجوانی ها حتی در دقیقه ۲۰ ضربه پنالتی جباری هافبک طراح شهرداری ماهشهر را مهار کرد تا روز خوب خود را به نمایش گذاشته باشد.

 

در نیمه دوم مهدی قنبری و شاگردانش با ارائه یک بازی فکورانه سعی داشتند روی ضد حملات به گل برسند که مهمترین آنها را احمد شاهی هافبک تعویضی ایرانجوان از دست داد.این بازی جذاب و تماشایی که حاشیه های زیادی هم داشت در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود ایرانجوان خاتمه یافت تا تیم قدیمی شهر بوشهر با هفت امتیاز در مکان سوم قرار بگیرد.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.