وزیری در واکنش به حرف و حدیث های اخیر: من فصل گذشته یک میلیارد و دویست میلیون تومان بابت ایرانجوان مقروض شدم!اقای وردیانی در طول یک سال گذشته چند بار در جلسات هیات مدیره شرکت کرده اید؟در شهر ما برای یک تیم ۹ میلیارد تومان بودجه بستند اما ایرانجوان هیچ…

شناسه خبر: 12012
تاریخ انتشار: 12 شهریور 1397

علی وزیری بار دیگر تاکید کرد با این وضعیت نمیشود تیم داری کرد و آنهایی که ادعا دارند توان تیمداری دارند وارد شده تا من هم کنار آنها کمک کنم!
به گزارش فوتبال بوشهر وزیری عصر دوشنبه روی خط پسین ورزش آمد و در این باره با مجتبی صالح احمدی به گفتگو پرداخت.
وی در ابتدا باز هم همان حرفهای گذشته را تکرار کرد و گفت:یک نفر به ما بگوید حق ایرانجوان کی و کجا باید داده شود.در همین شهر ۹ میلیارد تومان بودجه برای شاهین شهرداری کنار گذاشته اند تا در لیگ یک شرکت کند اما ایرانجوان هیچ حامی ندارد و تنها وعده شنیده ایم! از شورا و شهرداری انتظار حمایت داریم اما بودجه فقط برای یک تیم است!

مدیر عامل ایرانجوان ضمن انتقاد از برخی رفتارهای اعضای باشگاه خودش تصریح کرد:اقای وردیانی که سهامدار باشگاه و عضو هیات و البته قائم مقام باشگاه نیز هستند به دفتر مدیر کل رفته و گفته اند مدیریت مشکل دارد،من کنار میروم تا ایشان بیاید تیم را مدیریت کنند.تازه در رکاب آنها کمک خواهم کرد اما حالا که ادعا دارند توان دارند بسم الله…من فصل گذشته یک میلیارد و دویست میلیون تومان برای ایرانجوان مقروض شده ام تازه نهصد میلیون تومان هم از نهادها به ما کمک شده است.حال سوال دارم جناب وردیانی بزرگوار در طول سال گذشته چند بار در هیات مدیره ایرانجوان شرکت کرده است!؟

وزیری تاکید کرد:چرا این همه مدت دوستان ساکت بودند و حالا در استانه اغاز لیگ دو میگویند تیم مشکل مدیریتی دارد! چرا دو ماه پیش این مسایل را مطرح نکردند؟ از چهار سال پیش بابت چهار بازیکن در کمیته تعیین وضعیت بدهی داریم،هزینه ورودی تیم هم هست چکار کنیم؟! کجای دنیا رسم تیمداری اینکونه است!؟

مدیر عامل ایرانجوان در خاتمه گفت:یکشنبه بازی داریم و نمیتوانیم قرارداد ثبت کنیم و همچنان منتظریم به ما کمک شود امیدوارم اتفاق جدیدی رخ دهد وگرنه از من کاری ساخته نیست!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.