گزارش:سفر یک روزه رئیس جمهور به استان بوشهر،اتفاق بزرگی برای فوتبال بوشهر رخ می دهد یا مانند گذشته از کنار آن به سادگی میگذرند؟!

شناسه خبر: 17818
تاریخ انتشار: 20 اسفند 1397

گفته می شود حسن روحانی رئیس جمهور در واپسین روزهای سال ۹۷ به بوشهر خواهد آمد.این حضور رئیس جمهور به استان بوشهر فارغ از همه امورات اداری که در پیش است باید خروجی برای فوتبال استان داشته باشد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر و در حالی که ورزش استان و بخصوص فوتبال آن در شرایط ویژه و خاصی بسر میبرد ،خوب است استاندار و همه عوامل اجرایی پیرامون مشکلات ورزش و سهم نفت و گاز برای فوتبال استان رو در رو با رئیس جمهور کشور صحبت کنند.

 

طبیعی است که در این سفر نمایندگان مجلس استان نیز حضور داشته باشند و مانند نمایندگان استانهای دیگر برای گرفتن حق ورزش از نفت و گاز برای استان یک گام جدی و محکم بدور از شعارهای تبلیغاتی بردارند! اکنون که فوتبال استان در لیگ برتر نماینده شایسته بنام پارس جنوبی جم دارد و این تیم مشکلات مالی زیادی فراوانی را سپری کرده،شایسته است همه مسئولان بلند پایه استان دغدغه مردم جم و هواداران پر تعداد این تیم را به شکل کاملا مجدانه با دکتر روحانی مطرح کنند. پارس جنوبی جم و دیگر تیمهای فوتبال استان با دغدغه های زیاد مالی دست و پنجه نرم میکنند و حتی خبرهای بدی از سال آتی این تیم به گوش می رسد!

چرا نباید سالانه برای مردم این استان که عاشقانه فوتبال را دنبال میکنند و فوتبال خواستگاه این مردم بوده ،مبلغی مشخص و در شان فوتبال استان بوشهر از نفت و گاز پرداخت شود.این همه شرکت نفتی،انواع و اقسام پتروشیمی ها ،چرا نباید حق این فوتبال را بدهند ؟ آدمهای مختلف آمدند و رفتند و فوتبال فقط وعده شنید اما یک بار برای همیشه دوستان مسئول حق فوتبال را بدهند.

 

فوتبال در سراسر استان بوشهر گسترده شده و مردمان این دیار با آن زندگی میکنند ،نفت و گاز و همه ثروت های خدادادی که در این قسمت از ایران زمین وجود دارد ،حق و سهم این فوتبال است که باید به شکل قانونی و در قالب مصوبه های استانی به نفع مردم ما باشد.

 

این بار را خیلی جدی بخواهید ،حقمان است.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.