حمید کللی فرد سرمربی شاهین شهرداری:هر اتفاقی رخ دهد به مرحله دوم صعود خواهیم کرد،نمیدانم برخی به دنبال چه هستند چند سال است که بدنبال خط و خط بازی هستند تا مربیان سالخورده را به بوشهر بیاورند!

شناسه خبر: 6341
تاریخ انتشار: 26 دی 1396

شاهین شهرداری بوشهر در یک بازی سخت و سنگین موفق شد با گل دقیقه نود مصطفی علیخانی فولاد نوین را شکست دهد و تا حدود زیادی خیالش از رسیدن به مرحله بعدی لیگ دو راحت شود.

 

حمید کللی فرد سرمربی این تیم در پایان بازی مقابل خبرنگاران قرار گرفت و پیرامون سخن گفت:از روز اول هم گفته ام که فاصله تیمها در گروه ما بسیار نزدیک است.فولاد نوین در تعقیب تیم ما قرار داشت تا با برد در این بازی به صعود نزدیک شود.طبعا این بازی می توانست سخت باشد که همینگونه هم شد!

 

به گزارش فوتبال بوشهر سرمربی شاهین شهرداری ادامه داد:مگر در فوتبال یک تیم چند موقعیت به دست می آورد که آنها را خراب کند! بازی ۷۰ به ۳۰ در اختیار ما بود . در هر دو نیمه فولاد یک موقعیت گل هم نداشت و طبیعی است که تیمی که حمله کند باید انتظار ضد حملات حریف را داشته باشد.۶،۷ گل خوب را نزدیم و در شرایطی که مستحق پیروزی بودیم بالاخره  این بازی حساس را پیروز شدیم.

 

وی تصریح کرد:چیزی حدود دو ماه است که تیم من بازی نکرده و آنهم شرایط خاص لیگ دو است که به یکباره تیم ما نتوانست در لیگ بازی کند.مشخص است که با توجه به یارگری های ما باید به هماهنگی بیشتری برسیم.اکنون با این برد تیم ما صعود کرده به مرحله دوم است و شکر خدا با توجه به هر اتفاقی باید به فکر بازی های مرحله دوم باشیم.به بچه ها گفتم باید به صدر برسیم که میدانم اینگونه هم خواهد شد.

 

سرمربی شاهین شهرداری در مورد انتظارات مردم از تیمش تصریح کرد:واقعیت این است که برخی توقعات را بجا نمیبینم.همه شاهین را دوست دارند اما فوتبال در سطح لیگ ایران طبیعی است.مگر رئال مادرید سانتر نمیکند ؟ همه تیمها برای رسیدن به گل همه راه ها را امتحان میکنند و ما هم همین کار را انجام دادیم. من همیشه برای دیدگاه تماشاگر احترام قائل بوده ام اما برخی تماشاگران که عاشقانه برای تشویق تیم به ورزشگاه می آیند قابل ستایش است اما برخی خط میگیرند و به ورزشگاه می آیند که ۱۰ ،۱۵ سال است این خط و خط بازی ها ادامه دارد!

 

کللی فرد افزود:گناه من بوشهری به عنوان مربی چیست؟ باید از این شهر بروم تا اینها آرام بگیرند؟! خیلی راحت است من می روم اما باز هم می خواهید مربی غیر بومی وارد فوتبال بوشهر کنید انهم با داشته های خودمان که همواره در شرایط سخت به داد تیمهای استان رسیده اند! یک تعداد انگشت شمار خط می گیرند تا مربی غیر بومی دلخواه خود را وارد کنند از همان لیگ برتر تا کنون فقط یک تفکر را دنبال میکنند که نمیدانم دنبال چه چیزی هستند. هنوز به دنبال برخی افراد سالخورده و پیرمرد فوتبال ایران هستند تا به بوشهر بیایند که برایم جالب است.همین حالا نیروهای جوان و بومی مربی گری استان وارد کار شوند و حتی جای من را بگیرند ،دست من بالاست و می روم اما چرا باید این ایده پیش بیاید که بیرون از خانه با استرس کمتری بازی می کنیم!

در شهر خودمان از دقیقه یک زیر فشار هستیم تا به تیم حریف گل بزنیم.مگر در لیگ دو فاصله بین تیمها چقدر زیاد است که به آنها ۱۰ گل بزنیم ،مگر در این بازی کم موقعیت گل داشتیم.

 

وی در خاتمه گفت:خواهش من از تماشاگران این است که صبور باشند و ۹۰ دقیقه تیم را حمایت کنند تا همان چیزی که همه شهر به دنبالش هستند یعنی صعود به لیگ یک رقم بخورد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.