مشکلات مالی کمر فوتبال استان را شکسته،این بار تیم امید کارگر بنه گز در آستانه کناره گیری از رقابتهای لیگ دسته اول کشور!

شناسه خبر: 12046
تاریخ انتشار: 13 شهریور 1397

تیم فوتبال امیدهای کارگر بنه گز که به قهرمانی در رقابتهای استانی راهی مسابقات کشوری گردیده بود باز هم با بی مهری هیا عجیبی از سوی مسئولان شهرستان تنگستان مواجه شده است.

 

به گزارش فوتبال بوشهر باشگاهی که علی عالی نژاد سالهاست با خون دل آن را سرپا نگه داشته و بنام و اعتبار شهدای بنه گز به آن دل خوش کرده،باز هم با مشکلات تکراری بی پولی و نداشتن ورودی بازی ها دست و پنجه نرم میکند.

 

وقتی با مدیر عامل این باشگاه حرف میزنی یک کلام می گوید:واقعا بخاطر این جوانان از زندگی و سلامت ام گذشتم تا دلخوشی ورزشکاران تنگستانی همین مستطیل سبز باشد اما آنقدر با ما بد کردند که دیگر رمقی نمانده است! این تیم یادگار شهداست و اگر تا کنون در رده فوتبال پایه سرپا مانده به اعتبار همین نامهای بزرگ است اما گویا در تنگستان هیچ مسئولی دلش برای این تیم نمیسوزد و فقط وعده شنیده می شود!

 

تیم امیدهای کارگر بنه گز یکی از نمایندگان استان در لیگ دسته اول امیدهای کشور است که هفته آینده اولین بازی خود را مقابل دیگر تیم هم استانی شاهین شهرداری باید انجام دهد اما پول ورودی رقابتها را ندارند که پرداخت کنند!

 

هادی عالی پور سرپرست این تیم هم گله و شکایت ندارد اما انگار گوش شنوایی در تنگستان نیست! وی می گوید:شوخی نیست برای تیمداری در سطح امیدهای کشوری مبلغی حدود ۱۵۰ میلیون تومان نیاز است ،بنده خدا عالب نژاد چقدر پول بگذارد آنهم در این شرایط بد اقتصادی اما واقعا کاری می کنند که انگیزه ما و حتی بازیکنان جوان شهرستان تنگستان از بین رفته و حتی نمیدانیم در لیگ یک امیدها شرکت خواهیم کرد یا خیر؟!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.