رحیم خطیب:تارتار به تمرینات برمیگردد،امیدواریم مشکلات مالی حل شود!

شناسه خبر: 12049
تاریخ انتشار: 13 شهریور 1397

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی گفت:امیدواریم به زودی مشکلات مالی برطرف شود تا کادر فنی و بازیکنان در ادامه فصل در کنار هم برای خوشحالی مردم گام بردارند.

عبدالرحیم خطیب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در جم،اظهار داشت: تمرینات پارس جنوبی بعد از دیدار با سپاهان به مدت سه روز تعطیل بود و شب گذشته اولین تمرین بعد از دیدار با سپاهان بدون حضور سرمربی برگزار شد.

وی افزود: مهدی تارتار بعد از دیدار با سپاهان در نشست خبری اعلام کرد که تا زمانی که مشکلات مالی رفع نشده در تمرینات شرکت نمی کند و شب گذشته نیز تمرینات بدون حضور وی برگزار شد.

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم  بیان کرد: مسئولان و مدیرعامل باشگاه همه در حال پیگیری برای رفع مسائل مالی هستند و امیدواریم شرایط طوری پیش رود که سرمربی تیم به زودی به تمرینات برگردد.

خطیب با ابراز امیدواری گفت: تیم فوتبال پارس جنوبی سبب اتحاد، همدلی و شادمانی مردم جنوب کشور شده و با پیگیری مسئولین استان بوشهر امیدواریم به زودی مشکلات مالی برطرف شود تا کادرفنی و بازیکنان در ادامه فصل در کنار هم برای خوشحالی مردم گام بردارند.با رفع مشکلات مالی، مهدی تارتار به تمرینات برمی گردد.

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی خاطرنشان کرد: شهرجم ۳۰ هزار نفر جمعیت دارد اما در بازی های پارس جنوبی ۱۰ هزار نفر به ورزشگاه می آیند، این تیم هواداران زیادی در استان بوشهر، فارس و هرمزگان دارد و همه باید تلاش کنند تا دغدغه و نگرانی هواداران و کادر فنی در خصوص مشکلات مالی رفع شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.