مسلم مسیگر کاپیتان پارس جنوبی:فرقی ندارد من سرمربی باشم یا علی نادری! آرامش درون تیم، رمز موفقیت تیم ما است

شناسه خبر: 12084
تاریخ انتشار: 14 شهریور 1397

 

مسلم مسیگر کاپیتان تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر از نتیجه بدست آمده تیمش در هفته شانزدهم لیگ برتر این رقابتها ابراز رضایت کرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر بازیکن با سابقه و پرافتخار بوشهری  در گفتگو با برنامه رادیویی پنج دری با بیان این مطلب گفت:نتیجه مسابقه و زدن ۱۱ گل گویای این مسئله است که ما در این بازی خوب کار کردیم و تماشاگری که به ورزشگاه آمده از دیدن بازی ما لذت ببرد.من بارها گفته ام که در هر بازی اگر بازی را خوب شروع کنیم،می توانیم نتیجه را راحت کسب کنیم.

 

کاپیتان پارس جنوبی ادامه داد:از سال گذشته که تیم را بدست گرفتیم ،یکی از اهداف ما بها دادن به نیروهای جوان و بومی خودمان بود.دو تیم جوانان و امید بسیار خوبی داریم.تیم امید ما هفته گذشته با اقتدار در یزد قهرمان شد.میلاد دریایی و محمد علی نظرزاده دو بازیکن آینده دار ما هستند که شب بازی مقابل حریف آبادانی نشان دادند پتانسیل بالای دارند و حتی می توانند به تیم ملی برسند.

 

مسیگر پیرامون حرف و حدیث های مطرح شده در مورد سرمربی بودن خودش یا علی نادری به شکل شفافی پاسخ داد:هدف ما همان بازدهی با کیفیت تیم هست،من نمیدانم برخی به دنبال چه چیزی هستند! من سرمربی باشم یا علی نادری فرقی ندارد،در اصل علی نادری سرمربی هستند و من کنار ایشان کار میکنم.

 

بازیکن ملی پوش پارس جنوبی در مورد شرایط خوب تیمش اضافه کرد:از نظر من دلیل اصلی موفقیت تیم ما ،آرامشی است که در تیم برقرار است.در تیم ما تشنج یا حاشیه خاصی نیست و همه با آرامش کار میکنند. هنوز چیزی تمام نشده و سه بازی خارج از خانه سخت در پیش داریم و باید با جدیت کارمان را در این شش بازی ادامه خواهیم داد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.