رزاقی‌راد: بچه‌ها نشان دادند توانمندی زیادی دارند / تیمی بستیم که مدعی باشد

شناسه خبر: 37919
تاریخ انتشار: 06 شهریور 1401

 

ایمان رزاقی راد پس از تساوی بدون گل تیمش در خرم‌آباد در هفته اول لیگ دسته یک مقابل خیبر در کنفرانس خبری حاضر شد و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی اول هر دو تیم بود و سخت. تیم خیبر در این سه چهار سال همیشه مدعی صعود بوده ما هم طبق برنامه‌ریزی که کرده بودیم می‌خواستیم سال گذشته رتبه خود را در جایگاه هفتم و هشتم در لیگ حفظ کنیم و این اتفاق برایمان افتاد.

وی افزود: دنبال این بودیم که این روند را بهبود بدهیم و به همین دلیل چند بازیکن خوب به تیممان اضافه و زیرساخت‌ها را درست کردیم و امیدواریم با یک برنامه‌ریزی خوب جز مدعیان باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی ادامه داد: امروز بچه‌ها نشان دادند که توانمندی زیادی دارند، گرچه ما یک پنالتی دادیم و گل نشد ولی چند موقعیت خوب هم داشتیم. بازی پایاپای بود چند دقیقه اول و نیمه دوم را به دفاع پرداختیم و دنبال این بودیم که بتوانیم نتیجه را حفظ کنیم و در ضد حمله‌ها به گل برسیم. یکی دو موقعیت هم داشتیم. بازی اول بود و خدا را شکر که دست پر از این بازی بیرون آمدیم.

رزاقی‌راد بیان کرد: خیبر دنبال بازی تهاجمی بود و بازیکنان ما مجبور شدند عقب بنشینند و هر چه صدا می‌کردم صدایم نمی‌رسید که تیم را بالا بیاورم.

وی تصریح کرد: ولی باید در نظر بگیرید که مرتضی آقاخان یک هفته است که به تیم اضافه شده، عرفان قهرمانی از فصل گذشته یک مصدومیت زیر شکم داشت الان یک هفته است که با ما تمرین می کند. سه چهار تا از بازیکنان ما هم همین طور مصدوم بودند. دستمان خالی بود و اگر این نفرات هم به ما اضافه شوند قطعا دستمان باز می‌شود. به این نتیجه راضی هستم، دنبال امتیاز بودیم که گرفتیم.

او اضافه کرد: بازیکنانی که ما جدید جذب کردیم صاحب تجربه هستند ولی هنوز به هماهنگی نیاز دارند که این هم زمان بر است ولی معتقدم قطعا تیم ما از این که بود روز به روز بهتر می‌شود.

وی در خصوص پرداختی به بازیکنان و طلب آنان نیز گفت: کارهای آن انجام شده و کارهای ۲۰ درصد آخر انجام شده و در این هفته پرداخت می‌شود. ۲۰ درصد اول امسال نیز در این دوهفته انجام می‌گیرد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در خصوص اینکه تیمش مدعی صعود است یا نه؟ اضافه کرد: تیم خود را بسته‌ایم تا جز مدعیان باشیم و تلاش خود را می‌کنیم.همه مسئولین شهر دوست دارند که این تیم صعود کند و تلاش می‌کنند و امیدوارم آخر سال بتوانیم  نتیجه زحمات هواداران، کادر و … را بدهیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.