سوژه روز:دستان شفابخش رحمان احمدی، امید را به اردوی پارس آورد

شناسه خبر: 12321
تاریخ انتشار: 24 شهریور 1397

 

 

رحمان احمدی که از ابتدای لیگ هجدهم پیراهن پارس جنوبی جم را برتن می کند، به دلیل مصدومیتی که برایش پیش آمده بود، از بازی کردن در مسابقات ابتدایی این تیم در لیگ برتر بازماند و عملکرد خوب احمد گوهری دیگر دروازه بان پارس جنوبی باعث شد تا این دروازه بان در سایر مسابقات نیز  گلر اصلی تیم مهدی تارتار باشد.

در چنین شرایطی احمدی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی و بازی های پرتعداد در تاریخ لیگ برتر را در کارنامه اش دارد در اولین مسابقه جام حذفی برای پارس جنوبی پیراهن شماره یک را برتن کرد و به بازی رفت. او پس از عملکرد خوب در ۱۲۰ دقیقه و مهار چند ضربه بازیکنان پیکان توانست ناجی شاگردان تارتار شود و نقش اساسی در صعود به دور بعدی داشته باشد.

 

احمدی در ضیافت پنالتی ها موفق شد جهت هر ۸ پنالتی را تشخیص دهد و به سمت آنها خیز بردارد اما توانست ۳ پنالتی حریف را مهار کند و با همین عملکرد خوب تیمش را به مرحله بعد فرستاد. او البته در ضربه اول پنالتی پیکان دچار اشتباه شد به طوری که ضربه محمد قاضی را به خوبی جهتش را تشخیص داد اما با بدشانسی توپ کمانه کرد و به سمت دیگر دروازه رفت تا در مهار آن ناکام بماند. با این حال عملکرد خوب رحمان احمدی ستودنی است و این موضوع نشان می دهد که پارس جنوبی جم دو دروازه بان خوب به نام های احمدی و احمد گوهری دارد که این موضوع در آینده به سود مهدی تارتار خواهد بود.

 

احمدی با این عملکرد خوب یاد بازی ایران و کره جنوبی در آخرین دیدار از مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ را زنده کرد که در آن مسابقه با واکنش های بی نقص مسیر صعود ایران را هموار کرد.

عملکرد خوب احمدی در بازی با پیکان می تواند یک دردسر شیرین برای مهدی تارتار باشد که در آینده برای انتخاب بین احمدی و احمد گوهری دچار تردید شود هرچند که اصل موضوع به سود پارس جنوبی جم خواهد بود.

 

 

عکس ها: مهدی مهران نژاد


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.