تصاویر:شکیب خو شیک و اتو کشیده راهی جام ملتهای آسیا شد

شناسه خبر: 12413
تاریخ انتشار: 26 شهریور 1397

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران باید در رقابت های قهرمانی آسیا در کشور مالزی به مصاف رقبای خود برود. ملی پوشان ایران یکشنبه شب تهران را به مقصد مالزی ترک کردند تا در این تورنمنت مهم شرکت کنند.

 

بازیکنان تیم ملی نوجوانان برای این دوره از مسابقات آسیایی مانند ملی پوشان بزرگسال لباس های فرم ویژه ای داشتند و عکس های جذابی از آنها به ثبت رسیده است.

 

شاگردان عباس چمنیان که مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها هستند، در گروه C با ویتنام، اندونزی و هند به رقابت می پردازند. مسابقات قهرمانی زیر شانزده ساله های آسیا از پنجشنبه همین هفته ( ۲۰ سپتامبر ) آغاز می شود و تا پانزدهم مهر ( ۷ اکتبر ) در مالزی ادامه خواهد داشت.

 

 

تیم نوجوانان ایران ابتدا روز جمعه ۳۰ شهریور با اندونزی روبرو می شود، سپس در روز دوشنبه ۲ مهر ماه به مصاف هند می رود و در آخرین بازی مرحله گروهی در روز پنجشنبه ۵ مهر نیز به دیدار ویتنام خواهد رفت.

 

محمد رضا شکیب خو پدیده جدید و ۱۷ ساله بوشهری تیم ملی با شماره ۸ در این رقابتها کار خود را آغاز خواهد کرد.وی که پس از محمد شریفی دومین بازیکن بوشهری خواهد بود که در رقابتهای جام ملتهای آسیا نوجوانان به میدان خواهد رفت تا علاوه بر کسب سهمیه جام جهانی بتواند تکنیک و فوتبال خود را به نمایش بگذارد.

 

اسامی تیم ملی نوجوانان اعزامی به بازی های جام ملت های آسیا در مالزی از این قرار است: محمد امین هزباوی، فرزان مالکی نژاد، ابوالفضل علیزاده، امیر جعفری، محمدرضا باقری، امیررضا اسلام طلب، محمد رضا شکیب خو، علیرضا باویه، سیدپوریا تیموری، حسین حاجی زاده، امیرحسین نیکپور، امیرحسین عزیزی، مهدی سیدی بارنجی، پیام پارسا، یاسین سلمانی، امیر شعبانی، حمیدرضا شریفی، آریا برزگر، حسین شاوردی، سیدمحمدرضا حسینی، امیرحسین امن زاده، محمد امین دوستعلی، علیرضا خدابخشی

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس از ابوالفضل امان الله


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.